Gå til innhold

gulv på barnerom

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_heia_*
Skrevet

HEi

Har ikke anelse om vi skal velge laminat,gulvbelegg,kork.......blir ikke det litt hardt med laminat? Det er ikke varmekabler i rommet,og rommet er lite. Noen som kan anbefale meg noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laminat er kaldt og hardt, hadde aldri lagt det på et barnerom.

Kork er supert i forhold til mykhet og varme, men liker det ikke.

Hadde nok valgt vinylgulv med tekstilbakside, som gir god gangkomfort og ikke minst varmeisolasjon.

http://www.gerflor.no/bolig/texline.html

De har mange gode design, selv om det ikke kommer frem på vedlagte link.

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Har korkfliser på vårt barnerom.

Ser at ungene liker å sitte på gulvet, og det er 'mykt' og lunt å sitte på.

Det er ikke min yndligsfarge på det, men tok de hviteste flisene de hadde på Bauhaus, og det står fint mot de hvite veggene.

Med et par tepper oppå, ser det nesten bare hvitt ut :)

Og det er faktisk viktigere med komfort og brukervennlighet for barn, enn at det skal være så vakkert på barnas rom, synes nå jeg

Skrevet

Jeg skal ha gummigulv på det nye barnerommet vårt. Mykt, greit å holde rent, tåler ekstremt mye. Vi har det på kjøkkenet nå, og jeg bruker det gjerne igjen.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

er det dyrt med gummigulv? Har det glatt overflate,og finnes det i mange farger?

Skrevet

Når vi la gulvet for noen år siden ble det billigere enn de andre alternativene vi vurderte, som linoleumsbelegg. Det fås i mange varianter og mønster, det er egentlig bare fantasien som begrenser. De eneste leverandørene jeg kjenner til er Polyflor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...