Gå til innhold

Strømpebukser

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Er en jente på 24 år. Er nesten den eneste i vennegjengen som bruker strømpebukse. Er strømpebukser på vei ut eller ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er en jente på 24 år. Er nesten den eneste i vennegjengen som bruker strømpebukse. Er strømpebukser på vei ut eller ?

Er nok ikke på vei ut nei.. Mener du bare vanlig nylonstrømper? Hva i all verden gjør de når de skal gå med kjoler på høsten da? :forvirret:

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Tror ikke det er på vei ut nei, men om sommeren kan det jo være greit å gå uten da.

Skrevet

Strømpebukser er ihvertfall ikke ut, høstkolleksjonene er fulle av strømpebukser i masse farger og forskjellige mønstre.

Men det er vel ikke så vanlig å bruke strømpebukse på sommeren?

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Strømpebukser er ihvertfall ikke ut, høstkolleksjonene er fulle av strømpebukser i masse farger og forskjellige mønstre.

Men det er vel ikke så vanlig å bruke strømpebukse på sommeren?

Du har kanskje ikke opplevd en norsk sommer før?

Gjest Transemann 35
Skrevet

Bruker dem ikke stay-up heller?

Gjest Sjokoladesaus
Skrevet

Alle mine venner bruker strømpebukser, nylon om sommeren og tykkere om vinteren.

Selv foretrekker jeg å gå uten så lenge været tillater det. Strømpebukser kjennes så "fengslende" ut.

Gjest Sandbekken
Skrevet
Selv foretrekker jeg å gå uten så lenge været tillater det. Strømpebukser kjennes så "fengslende" ut.

Helt enig med deg, jeg synes også at strikken i de fleste nylonstrømpebukser er ubehagelig.. For at strømpebuksene skal henge oppe må strikken vøer stram, men når strikken er stram er det vodt! uff.. det er et problem det der.. :P

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Håper da endelig ikke at det er på veg ut for damer. Det er vel heller på veg inn at både damer og menn bruker det.

Skrevet

bruker stort sett tynne strømpebukser jeg og. har ofte lyst til å ha stay-ups og, men de innfallene for jeg kvelden før. Når morgenen kommer er, jeg for trøtt og da blir det strømpebukser allikevel. :)

Skrevet

noen som vet om et merke som ikke rakner så lett? Stay-ups, strømpebukser, strømper - det er engangs-klær for meg:sukk:

Skrevet
noen som vet om et merke som ikke rakner så lett? Stay-ups, strømpebukser, strømper - det er engangs-klær for meg:sukk:

Stay-ups fra Lindex er jo ganske greie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...