S_Dreams Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Nå syns jeg PP2 har vart lenge nok. (Sluttet på pillen i mai, PP1 varte i 38 dager.) Hva tror du om følgende: Dag 1 = TR Dag 5 = TR ferdig Dag 22 -25 = liten blødning med brunt blod (ikke TR) Dag 30 = negativ graviditetstest Dag 38 = negativ graviditetstest Dag 44 = negativ graviditetstest Dag 50-52 = liten blødning med brunt blod (ikke TR) + negativ graviditetstest Vet det bare blir gjetting fra ders side, men er det mulighet for å være gravid, selv om alle testene er blitt negative? Har også prøvd å teste for EL fra dag 11-36, uten resultater (bortsett fra dag 22 da jeg trodde jeg fikk TR, men som det ikke var likevel- mulig EL var den dagen..?).
Neytiri Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 (endret) Ja litt vanskeligt å si....brunt utflod...vanskeligt å si om kroppen har fått EL....når du ikke har fått positivt på ELtester eller GT.... selv var pp1 hos meg 49dager.....pp2 er på dag37 og fortsatt ingen TR......ikke sikker om eg fikk EL da..... så det er fullt mulig at syklusen er litt tullete med deg..... p.s. har hørt at hvis man ikke får EL kan det gi en lenger syklus Endret 16. august 2009 av icechick
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Det er vel mest sannsynlig surr etter pilleslutt. Det kan dessverre holde på i ett år.
S_Dreams Skrevet 19. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2009 Er det normalt å legge på seg etter pilleslutt? Har gått opp noen kg, spesielt på magen syns jeg. Mensen er snart en mnd for sen, men får bare negative graviditetstester.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Kanskje du burde lese litt om PCOS? Sier ikke at du har det altså, men hovedsymptomene er manglende mens og overvekt (de legger spesielt på seg på magen). P-piller undertrykker PCOS.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Negative tester betyr som regel alltid at man ikke er gravid. Hvis du hadde vært gravid så hadde testen slått ut lenge før magen hadde blitt synelig. Tipper at el din ikke er skikkelig igang og derfor resulterer i lange sykluser.
Gjest Vettel Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Min lengste syklus var på over 54 dager. Hurra liksom! Kan være krøll, men du kan jo også gå til legen og ta en sjekk om alt er ok? Siden du har flere småblødninger og det har gått såpass lang tid. Men det kan ta opp til ett år før syklusen er i orden etter p-piller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå