viva Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg har nettopp funnet ut at mannen min har vært utro på en forferdelig måte, med prostituerte/eskorte jenter. Han sier han aldri har hatt sex med de, "bare" blowjobs, noe som etter min mening også er sex, er det ikke??!!! Han innrømte at det har skjedd to ganger, men jeg har en følelse av at han har gjort det mange flere ganger. Han har ringt dem ved flere anledninger når han har vært ute og reist med jobben, men sier at han ikke har møtt dem, bare snakket med dem på telefonen de andre gangene. Min sunne fornuft klarer bare ikke å forstå hvorfor han ringer dem hvis han ikke vil noe mer, det virker bare rart. Har så mange spørsmål som svirrer rundt og det er vanskelig å tenke klart, han sier han er veldig lei seg og at det aldri kommer til å skje igjen, men hvordan kan jeg tro på det når han allerede har gjort det flere ganger, og kommet hjem til meg etterpå som om ingenting har skjedd!!?!! Er så såret og fortvilet, vet ikke hva jeg skal gjøre. Han ber og trygler om at jeg må tilgi han, men hvordan? Noen som har vært borti noe lignende og har gode råd å gi? Jeg vet ikke hvordan jeg noen sinne kan klare å stole på han igjen, og jeg orker ikke å gå rundt å være mistenksom hele tiden!
Gjest mann75 Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Jeg har nettopp funnet ut at mannen min har vært utro på en forferdelig måte, med prostituerte/eskorte jenter. Han sier han aldri har hatt sex med de, "bare" blowjobs, noe som etter min mening også er sex, er det ikke??!!! Han innrømte at det har skjedd to ganger, men jeg har en følelse av at han har gjort det mange flere ganger. Han har ringt dem ved flere anledninger når han har vært ute og reist med jobben, men sier at han ikke har møtt dem, bare snakket med dem på telefonen de andre gangene. Min sunne fornuft klarer bare ikke å forstå hvorfor han ringer dem hvis han ikke vil noe mer, det virker bare rart. Har så mange spørsmål som svirrer rundt og det er vanskelig å tenke klart, han sier han er veldig lei seg og at det aldri kommer til å skje igjen, men hvordan kan jeg tro på det når han allerede har gjort det flere ganger, og kommet hjem til meg etterpå som om ingenting har skjedd!!?!! Er så såret og fortvilet, vet ikke hva jeg skal gjøre. Han ber og trygler om at jeg må tilgi han, men hvordan? Noen som har vært borti noe lignende og har gode råd å gi? Jeg vet ikke hvordan jeg noen sinne kan klare å stole på han igjen, og jeg orker ikke å gå rundt å være mistenksom hele tiden! Hvor mange ganger har du nektet ham sex de siste månedene?
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Jeg tilga en utro eks en gang, men etter å ha jobbet med å få tilbake tilliten til ham i flere år uten hell, ga jeg opp. Jeg er i dag gift med en jeg stoler 100% på, og jeg vet at om jeg fremdeles hadde vært med den utro eksen min, ville jeg enda ikke stolt på ham. Din mann var ikke utro på impuls, din mann oppsøkte det og i tillegg betalte for å være utro mot deg. Min mening er at dersom han er i stand til å gjøre dette mot deg nå, er han i stand til å gjøre det mot deg senere også.
Gjest farge Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Hvor mange ganger har du nektet ham sex de siste månedene? Hvordan er det relevant?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Hvordan er det relevant? Om hun ikke gir han sex, så må han gå andre steder for å få oppfylt sine behov.
Gjest salma Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Du må jo bare bestemme deg, for om du vil tilgi eller ikke. Og så må du stå fast ved det valget. Dersom du går fra ham, kan han ikke bare få "sjarmere seg inn i varmen igjen". Og dersom du tilgir, kan ikke dette tas opp i tide og utide. I vurderingen rundt hvorvidt dette er tilgivelig, ville jeg lagt vekt på at dette har skjedd gjentatte ganger, det er en planlagt og veloverveid handling der han har hatt mange muligheter til å trekke seg. Det er etter min mening en litt annen sak enn en enkeltstående "fylletabbe". Håper du finner en løsning du kan leve med.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Test deg for HIV og annet rask. Og ikke pul fyren uten gummi.
kristian82 Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Jeg har nettopp funnet ut at mannen min har vært utro på en forferdelig måte, med prostituerte/eskorte jenter. Han sier han aldri har hatt sex med de, "bare" blowjobs, noe som etter min mening også er sex, er det ikke??!!! Han innrømte at det har skjedd to ganger, men jeg har en følelse av at han har gjort det mange flere ganger. Han har ringt dem ved flere anledninger når han har vært ute og reist med jobben, men sier at han ikke har møtt dem, bare snakket med dem på telefonen de andre gangene. Min sunne fornuft klarer bare ikke å forstå hvorfor han ringer dem hvis han ikke vil noe mer, det virker bare rart. Har så mange spørsmål som svirrer rundt og det er vanskelig å tenke klart, han sier han er veldig lei seg og at det aldri kommer til å skje igjen, men hvordan kan jeg tro på det når han allerede har gjort det flere ganger, og kommet hjem til meg etterpå som om ingenting har skjedd!!?!! Er så såret og fortvilet, vet ikke hva jeg skal gjøre. Han ber og trygler om at jeg må tilgi han, men hvordan? Noen som har vært borti noe lignende og har gode råd å gi? Jeg vet ikke hvordan jeg noen sinne kan klare å stole på han igjen, og jeg orker ikke å gå rundt å være mistenksom hele tiden! Oi, stakkars deg! Det må være for jævelig å finne ut. Blowjob er jo helt klart sex ja! Å hvordan skal man kunne stole på om han "kun" har gjort dette? Syns det også hører rart ut å bare ringe de for å prate - ganske så sikker på at de eskorte jentene får nok telefoner fra kunder daglig og er interessert i å tjene penger, ikke snakke gratis over telefonen. At han har klart å holdt dette skjult for deg å sett deg rett i ansiktet etter et besøk hos en østeuropeisk 20 åring som har sugd han, sier vel egentlig alt om han. Må jo være helt umulig å kunne stole på. Hvordan fant du det ut? Hadde han i alle fall lagt kortene på bordet friviliig p.g.a. samvittigheten hans ikke klarte det mer, hadde det vært et pluss. Men om jeg forstår deg rett at du avslørte han, å han nok ellers hadde planer om å holde kjeft og fortsette som før - så bør du dumpe han. Ingen fortjener en så dårlig partner. I tillegg syns jeg det er så perverst kvalmt og forkastlig å utsette sin egen partner for sykdommer fordi en selv har sidesprang - man trenger jo ikke være noe geni for å forstå at eskorte jenter - flere artikler jeg har lest - spesielt fra østeuropa spesialiserer seg på oralsex uten kondom - er vandrende smittefabrikker. Kondom heller er jo aldri helt sikkert, og alle disse "luksuseskortene" er jo høyrisiko kvinner. Blir veldig trist på dine vegne og håper det ordner seg for deg, selv om alt sikkert virker ekstremt tungt nå.
Bambimor Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 Forstår ikke hvorfor du skal tilgi ham, kast ham heller ut. Når han først har gått til det skrittet ved å kjøpe sex, så er nok endel hemninger borte. Tviler for at jeg selv hadde klart å leve med en mann som har falt så dypt at han kjøper sex.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 vurderere du å tilgi en mann som har brukt penger for å være utro?? Er verre å være utro med en prostituert, enn på byen, i mine øyner da. Er bare skittent og ekkelt å tenke på at han har betalt en prostituert for sex... Dette er seff noe han har planlagt i lang tid. Hvorfor angrer han nå? Tenkte han ikke igjennom at han kunne miste deg før han gjorde dette her? Det tyder bare på at han driter i dine følelser, men er livredd for å bli "forlatt og forbli alene".
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Fullstendig utilgivelig og forkastelig. Om du hadde hadde "nektet" han sex i 10 år, hadde han likevel ikke hatt noen unnskyldning. Er han i et forhold har man ikke sex med andre. Punktum. SELVASAGT er dette utroskap. Jeg blir kvalm. Finn deg noen som fortjener deg. Han kommer garantert til å gjøre dette igjen, og du kommer garantert til å være urolig for det, for alltid - med god grunn.
Sarah_83 Skrevet 16. august 2009 #12 Skrevet 16. august 2009 få han ut av livet ditt, mannen er ikke go' selv om det gjør vondt nå, så vil du være glad den dagen du ser tilbake på dette, når du har funnet en du kan stole 100% på og som elsker deg og respekterer deg, at du ikke ble med en slik person som har nedverdiget deg på det sterkeste.
viva Skrevet 16. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 16. august 2009 Takk for alle svar. Ikke at jeg tror det er så veldig relevant, men bare for å svare på spørsmålet har jeg aldri nektet han sex. Og ja, jeg avslørte han, først nektet han, men etter hvert sa han hva som hadde skjedd, eller, noe av det, vet ikke hva jeg skal tro lenger. Han hadde i alle fall ingen planer om å fortelle meg noenting. Det virker jo mest fornuftig å gå fra han ja.. Huff, føler meg bare tom og kald og syk, det er helt uvirkelig. Blir helt dårlig jeg.
slumkim Skrevet 16. august 2009 #14 Skrevet 16. august 2009 Spørr han hvordan han hadde tatt det om du hadde vært ute og kjøpt deg noen ungkarer... Tror nok ikke han hadde likt det så godt. Så kast han. Så langt du kan... og ikke se deg tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #15 Skrevet 16. august 2009 Utroskap som hender der to mennesker er tiltrukket av hverandre, kan under tvil tiliges. Kjøp av sex er så forkastelig at det ikke finnes noen vei tilbake. Er min mening. Hiv ham ut.*grøsser*
marylicious Skrevet 16. august 2009 #16 Skrevet 16. august 2009 Enig med de andre her. Han der er ikke noe å samle på.
kristian82 Skrevet 16. august 2009 #17 Skrevet 16. august 2009 Utroskap som hender der to mennesker er tiltrukket av hverandre, kan under tvil tiliges. Kjøp av sex er så forkastelig at det ikke finnes noen vei tilbake. Er min mening. Hiv ham ut.*grøsser* Utroskapet blir unektelig - om mulig - enda mer forkastelig ved at han har vært utro med prostituerte ja, i tillegg flere ganger fyf...! De menneskene, de menneskene.
LitaPia Skrevet 16. august 2009 #18 Skrevet 16. august 2009 Utroskap er i mine øyne utilgivelig, uansett grunn og unnskyldning. Utroskap med en prostituert er faktisk nesten verre enn om han hadde møtt noen tilfeldige på byen. Det var planlagt utroskap som han betalte for.. *grøss* Jeg hadde ikke tilgitt det. Hadde det vært min samboer hadde han blitt kastet ut tvert.
LitaPia Skrevet 16. august 2009 #19 Skrevet 16. august 2009 Lykke til foresten, husk - det finnes menn som IKKE ville behandlet deg så dårlig
Gjest emigranten (ikke logget) Skrevet 16. august 2009 #20 Skrevet 16. august 2009 Utroskap som hender der to mennesker er tiltrukket av hverandre, kan under tvil tiliges. Kjøp av sex er så forkastelig at det ikke finnes noen vei tilbake. Er min mening. Hiv ham ut.*grøsser* Enig med denne gjesten. En ting er å bli "revet med" av stunden, hvis man treffer en tiltrekkende person - og gjerne også har fått litt for mye å drikke. En helt annen ting er å - kaldt og rolig - bestille sex hos en prostituert. Det sier ikke bare mye om hvordan han ser på deg og forholdet dere har. Men det forteller også svært mye om hvilket kvinnesyn og menneskesyn han har. En overveldende stor del av de prostituerte er ikke i bransjen fordi de ønsker det (Jeg sier "en stor del", for å unngå debatten om "lykkelige horer"). Ved å kjøpe sex hos en prostiturert støtter man også fullt opp om menneskehandel, trafficking - med svært mye grov vold involvert. Din partner synes kanskje det er helt greit at fattige mennesker skal bli tvunget inn i sexindustrien ved hjelp av trusler og grov vold..... Jeg er veldig lei meg på dine vegne, men for meg hadde valget vært 100% klart: jeg hadde ikke klart å leve med en mann som har et slikt menneskesyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå