Anna Lovinda Skrevet 6. august 2003 #1 Del Skrevet 6. august 2003 Seksualitet er farlig og kan føre til at folk har sex, og siden det finnes altfor mange udannede mennesker i verden allerede, er avholdenhet en dyd av nødvendighet. Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 7. august 2003 #2 Del Skrevet 7. august 2003 Ja jøss! Når det er sagt, så er jeg egentlig svært glad for at jeg er et dannet menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #3 Del Skrevet 7. august 2003 Mhm... - det er en kjent fransk prevensjonsmetode som heter L'avere. Selv er jeg dårlig i fransk (prøver å skryte på seg litt heterofil praksis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 7. august 2003 #4 Del Skrevet 7. august 2003 Banebrytende tanker du har.... noe til ettertanke... Men hvis man anstrenger for å lage bare dannede mennesker, da er vel lov, Anna?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Lovinda utestengt Skrevet 8. august 2003 #5 Del Skrevet 8. august 2003 og takker Sandman for at jeg omsider faar den annerkjennelse jeg fortjener med mine banebrytende tanker. Anstrenge seg for aa lage dannede mennedker? Fortell, fortell...hvordan? Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 25. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg er fortsatt mot sex (blant udannede personer)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. august 2003 #7 Del Skrevet 26. august 2003 Så enig så enig.... Skal vi danne vår egen sexklubb?? Klubben for de dannede sex-og-KG-elskere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. august 2003 #8 Del Skrevet 29. august 2003 Får vi da eget merke... med "Jeg er dannet" - eller "jeg er sex og KG-elsker" på... ?? Tex... - har du startet registreringen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 29. august 2003 #9 Del Skrevet 29. august 2003 ja fy for no griseri. det vil vi ikke ha noe av. sex skal jeg slutte med. kanskje jeg skal gå en liten tur i kloster, for jeg tror jeg har syndet og grisetet til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #10 Del Skrevet 1. september 2003 Antagelig måtte det to idioter til for å få frem et dannet menneske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 5. september 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 5. september 2003 Nei, nei, nei. Du tar helt feil, gjest. Jeg er et utmerket eksempel på at det må to dannede mennesker til for å produsere et dannet avkom - meg. Mine foreldre Arne og Belinda Lovinda er selv produkter av en lang rekke dannede forfedre og mødre. Stamtavlen til Rex Rodney havner fullstendig i skyggen sammenlignet med vår. Bare så det er avklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 5. september 2003 #12 Del Skrevet 5. september 2003 Anna Lovinda her er et tips hold en globoid mellom knea,et flott prentivmiddel. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå