Gå til innhold

Integrert kaffemaskin til kjøkkenet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet

Vi har tenkt å ha kaffemaskin i det nye kjøkkenet vårt, men har ingen erfaring med slike. Er det espressomaskin det heter? Får man typer som lager all slags kaffe? Noen anbefalinger eller advarsler her?

Skrevet
Vi har tenkt å ha kaffemaskin i det nye kjøkkenet vårt, men har ingen erfaring med slike. Er det espressomaskin det heter? Får man typer som lager all slags kaffe? Noen anbefalinger eller advarsler her?

Miele! Kjempegod kaffe!

Gjest Amy Marinson
Skrevet

Denne modellen bør du se på, den er helautomatisk, latte, caputtino, o.l. med kun et tastetrykk. Er strålende fornøyd

http://www.siemens-home.no/produkter/kaffe...so/TK76009.html

det er den mest moderne og beste maskinen akkurat nå, men den er dyr den koster 15999 sett den på tilbud til 13999 i butikkene, men har googlet den og da kom det opp en snarvei til noe som heter eltema.no , de har den til 12700.

Skrevet
Miele! Kjempegod kaffe!

Enig!!!

En super kaffemaskin!

Skrevet

Jeg har en fra Gaggenau, husker ikke hva modellen heter, men jeg er veldig fornøyd. Den lager veldig god kaffe.

Jeg vil imidlertid anbefale at dere beholder kaffetrakteren - når man har 20 gjester er det veldig upraktisk å lage kaffe til to personer av gangen. I det daglige er det genialt, da lager jeg jo bare de koppene jeg drikker i løpet av dagen.

Pass også på å plassere den i passe høyde. Min står litt for høyt oppe, og det er veldig upraktisk når man skal steame melk og også for påfylling av vann og bønner. Da er det frem med to-trinns stigen...

Skrevet

Vi har ikke integrert, men denne lager veldig god kaffe: http://www.teaandcoffee.no/presenter.asp?i...dRotKategori=17

Den er halvautomatisk. Det tar noen min å lage kaffe og man må prøve og feile noen ganger før man lærer det, men når man har lært det blir kaffen veldig god. Den har veldig bra steamer, noe som er viktig for meg siden jeg foretrekker Caffè latte.

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det noen som har Electrolux sin maskin eller prøvd den. Prismessig stiller den sikkert på samme nivå som Miele.

Skrevet

Kaffe ja:)

Jeg har en CVA 5065 fra Miele. Den er rett og slett super.

Den har melkebeholder som holder melka kald i 12 timer....ett tastetrykk og du har ferdig cappucino, latte eller vanlig kaffe. Maskina har bønnebeholder og du stiller inn styrken på kaffen, mengde i kopp etc. Varmt vann til te. Den kan kobles til vann sånn at du slipper å fylle vannbeholderen. Enkel å rengjøre. Påfylling og sånt skjer via sidehengsla dør, så det er enkel tilgang.

Jeg digger min kaffemaskin og anbefaler den gjerne videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...