Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Hvilket senter er best? Er avhengig av parkeringsmulighet og barnepass....
mha Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Jeg er medlem på 3T og dette er årsaken: -Prisen er litt lavere/lik som Elixia og Sats (lenge siden jeg har sjekket, så er ikke helt sikker, men det var da sånn før) - Du betaler ikke noe mer for å trene på alle sentrene, så du kan trene på midt-byen en dag, leangen en annen dag og rosten en annen dag igjen. - 3T leangen er kjent for sine spinningtimer, for de som liker det. Rosten er kjent for sine aerobic/step og dansetimer. - De har det meste av timer: styrke, spinning, step, dans, yoga, pilates, sirkel, bassengtimer, bootcamp, dansekurs, senior, barn, tenåringstimer. og sikkert noen flere jeg ikke kommer på akkurat nå. - Alle (utenom pirbadet og midbyen) har gode parkeringsmuligheter. Plassene kan være fulle, spesielt i januar da alle skal begynne et nytt og bedre liv. - Så og si alle sentrene har barnepass som passer med timer både på morgene, formiddagen/ettermiddagen og kvelden. De har også egne aktivitetstimer for barn mellom 4-6 (?) år som passer perfekt med effektive aerobictimer. - Styresalen blir hele tiden oppdatert med nyere og bedre apparater. - Du kan ha gjennomgangstimer i styrkesalen så mange ganger du vil uten å betale for det. Jeg har vært medlem siden jeg ble 20, og jeg kommer ikke til å bytte. Leste tidligere i år at 3T har 20.000 medlemmer i en by med "bare" 160.000 inbyggere. Er en grunn for det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå