Gå til innhold

SATS, elixia eller 3T

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket senter er best? Er avhengig av parkeringsmulighet og barnepass....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er medlem på 3T og dette er årsaken:

-Prisen er litt lavere/lik som Elixia og Sats (lenge siden jeg har sjekket, så er ikke helt sikker, men det var da sånn før)

- Du betaler ikke noe mer for å trene på alle sentrene, så du kan trene på midt-byen en dag, leangen en annen dag og rosten en annen dag igjen.

- 3T leangen er kjent for sine spinningtimer, for de som liker det. Rosten er kjent for sine aerobic/step og dansetimer.

- De har det meste av timer: styrke, spinning, step, dans, yoga, pilates, sirkel, bassengtimer, bootcamp, dansekurs, senior, barn, tenåringstimer. og sikkert noen flere jeg ikke kommer på akkurat nå.

- Alle (utenom pirbadet og midbyen) har gode parkeringsmuligheter. Plassene kan være fulle, spesielt i januar da alle skal begynne et nytt og bedre liv.

- Så og si alle sentrene har barnepass som passer med timer både på morgene, formiddagen/ettermiddagen og kvelden. De har også egne aktivitetstimer for barn mellom 4-6 (?) år som passer perfekt med effektive aerobictimer.

- Styresalen blir hele tiden oppdatert med nyere og bedre apparater.

- Du kan ha gjennomgangstimer i styrkesalen så mange ganger du vil uten å betale for det.

Jeg har vært medlem siden jeg ble 20, og jeg kommer ikke til å bytte.

Leste tidligere i år at 3T har 20.000 medlemmer i en by med "bare" 160.000 inbyggere. Er en grunn for det ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...