Gå til innhold

En eller to dager i Legoland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier det meste. Er årevis siden jeg var der sist og parken er blitt en del større. I tillegg hadde vi bare ett barn da, nå har vi 4 i ulike aldre som alle skal tilfredsstilles. Lurer derfor på å ta en sånn pakke med inngang to dager på rad inkl. overnatting. Dere som har erfaring fra parken de siste par årene - ville dere hatt en dag til eller holdt det med bare en dag? Kansje to "halvlange" dager i stedenfor en kjempelang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring i det hele tatt, men vil si at bare for min egen del høres det mye smartere ut med to litt kortere dager, enn en veldig lang dag. Man blir jo ekstremt sliten om man skal rekke alt på en dag, og det blir masse gåing og ditt og datt...

Skrevet

To lange dager:) Jeg hadde med to barn der for noen få år siden og hadde bare en dag, det gikk ikke i det hele tatt. Rakk ikke over mye da nei.

Skrevet

Ville hatt to dager i parken. Vi var der en gang og hadde med en baby og to små. Vi hadde da to og en halv dag i parken. Fikk en dag ekstra i parken pga feil med bestillingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...