Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Hei! Jeg er en ung slank gutt i midtenav 20-årene. Skal t-skjorten være i buksa eller utenpå buksen? Hva med skjorter? Det er i dette tilfellet snakk om til jeans
Gjest SmallTalk Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Skjorter: Nedi. Noe annet ser bare slaskete ut. T-skjorter: Det kommer an på hva slags type t-skjorte det er. Vanlige t-skjorter egner seg best utenpå. Pene t-skjorter egner seg best nedi.
Gjest Gjest_Gyda_* Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Etter min mening bør gutter aldri putte verken t-skjorte elle skjorte oppi buksa! Iallefall så lenge vi snakker om jeans. Snakker vi dressbukse blir det litt annerledes.. Da kan det gå begge veier, avhengig av stilen.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Min (jente på 23) sin mening: Tskjorter skal aldri nedi olabuksa! Eneste som er lov er å ta litt nedi foran hvis beltespenna irriterer. Skjorter.. Vel, en vanlig penskjorte skal nedi. Enhverdags skjorte som er litt tøff skal ikke nedi. Nå tenker jeg på som slike rutete typer du ser her: www.hm.com/no
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Det kommer helt an på alder, antrekk og setting. Dersom det er uformelt til hverdags, og du er sånn noenlunde ung, definitivt utenpå.
FantasDick Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Min (jente på 23) sin mening: Tskjorter skal aldri nedi olabuksa! Eneste som er lov er å ta litt nedi foran hvis beltespenna irriterer. Skjorter.. Vel, en vanlig penskjorte skal nedi. Enhverdags skjorte som er litt tøff skal ikke nedi. Nå tenker jeg på som slike rutete typer du ser her: www.hm.com/no Helt enig!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Jøss (tok opp dette emne igjen jeg, glømte å svare her tidligere, håper det kommer noe svar da...) Ble egentlig litt overrasket over svara, trudde bestemt det var at t-skjorte skulle være nedi buksa. Var feks med ei jente for å finne noe klær og hu mente jeg skulle ha t-skjorta nedi buksa, ikke sånn stramt ned, men sånn at den nederste delen er nedi buksa. Hvis en har en kort t-skjorte så er det litt vanskelig å ha den nedi så det er jo greit, men hvis den er litt lang så er det vel finere med den nedi, eller? Tenker litt på hvis t-skjorta går på nedsida av øverste del av lommene (bak eller foran) på buksa, blir ikke det litt slaskete? Føler meg egentlig ikke veldig komfortabelt med t-skjorta nedi, men samtidig ikke så "pen i tøyet" med den på utsia. Samtidig føler jeg at har du t-skjorta nedi ser en litt gammeldags ut, sånn som eldre går, right? Ble litt usikker på hva jeg skal gjøre nå, har jo litt å si for hvordan en ser ut og jeg har stortsett jeans og t-skjorte om sommern. Er midt i 20åra, høy og tynn. Interessant å høre hva mer dere andre mener. 1
Tanna Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 (endret) Tenker litt på hvis t-skjorta går på nedsida av øverste del av lommene (bak eller foran) på buksa, blir ikke det litt slaskete? Da kjøper du klær som ikke passer deg. T-skjorten skal være utenpå, men den skal ikke gå så langt ned at du må grave opp t-skjorten for å komme til i bukselommen. edit: leste litt feil. Det jeg skrev gjelder fortsatt, men trodde du mente at t-skjorten gikk forbi lommene. Det er ikke pent med for lange t-skjorter - det SER slaskete ut. Så lenge du bruker dongri skal skjorte/t-skjorte være utenpå buksen. Til dressbukse må skjorten være nedi, med litt "luft" i. Endret 5. september 2009 av Tanna
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #9 Skrevet 15. juli 2017 Jeg har skjorta nedi når har på dressjakka på utsiden , men utenpå om har tatt av dressjakka. T-skjorte alltid utenpå så lenge det ikke blir for kaldt for det ... Hilsen mann i 30-åra Anonymkode: a1b70...48e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #10 Skrevet 15. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skjorta nedi når har på dressjakka på utsiden , men utenpå om har tatt av dressjakka. T-skjorte alltid utenpå så lenge det ikke blir for kaldt for det ... Hilsen mann i 30-åra Anonymkode: a1b70...48e Tar du skjorta opp av buksa når du tar av deg dressjakka? Hvorfor det? Anonymkode: 3a6b4...c27
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #11 Skrevet 18. juli 2017 På 15. juli 2017 den 12.50, AnonymBruker skrev: Tar du skjorta opp av buksa når du tar av deg dressjakka? Hvorfor det? Anonymkode: 3a6b4...c27 Fordi jeg føler meg ikke vel med magebul på skjorta . Synes det ser bedre ut om den henger på utsiden. Anonymkode: a1b70...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå