Gjest Frk.Katrine Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg lurer på hvor ofte dere farger håret? Jeg bruker casting creme gloss fra L`oreal. Problemet er at jeg må farge håret hver tredje uke...! Synes dette er ganske ofte egentlig, men jeg kan ikke fordra ettervekst og hvis jeg venter lenger blir den veldig tydelig. Noen som vet om noen Hårfarger som sliter minimalt på håret? Fargen jeg bruker nå er nr. 550 Mahogny, og vil gjerne fortsatt ha denne fargen da jeg liker den veldig godt. Haper på hjelp
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 jeg farger så fort jeg ikke orker mer ettervekst.. ca hver 4-5 uke.. jeg brukte samma merke som deg, men byttet til en mørkere etterhvert, i tillegg til et annet merke. skulle aldri gjort det.. =/ var egentlig fornøyd med den jeg hadde, og nå har jeg forskjellig farge i håret, fordi hele håret har den fargen jeg brukte først i tillegg til den nye over der igjen. og når etterveksten ble farget så ble jo den lysere enn resten av håret.. så anbefaler deg da og dra til frisøren om du ikke vil ødelegge det sånn som jeg gjorde.. nå er jeg avhengig av å dra til frisøren for å farge. i tillegg så tror jeg om jeg ikke husker feil at den du bruker en uten amoniakk, det gjør at håret ikke blir så "rart", kan ikke helt beskrive det. men når ejg byttet til det andre merket med amoniakk så ble det mye mer floker og stivt, på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå