Gjest Rettpåsak Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Har nettop kjøpt meg en sofa fra IKEA. Prøver å finne nummeret til noen som kan montere senga mot betaling. Noen som vet om noen monteringsfirmaer? Fikk et nummer fra IKEA, men firmaet akkurat det firmaet hadde fullbooka i flere uker fremover.
Gjest Gjest_MH_* Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Kjøpte du sofa eller seng? Ble litt forvirret da jeg leste teksten. Uansett, kan du ikke få med deg en venn/venninne til å hjelpe deg da? Møblene fra IKEA har jo fått så gode monteringsanvisninger at det burde gå. Les mont.anv. fra punkt 1 og prøv. Jeg tror du klarer det med litt hjelp. Greit å være to en skrur og en holde. Lykke til!
Gjest SmallTalk Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Hva med å prøve å montere den selv? IKEA-møbler er generelt enkle å montere, og bruksanvisningen pleier å være godt forståelig. Ikke tar det lang tid heller, og det er mye penger spart. Det eneste jeg noen sinne kunne leid inn snekkere til å montere er kjøkkeninnredning og baderomsinnredning.
Veslejenta Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Tråden er ryddet i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå