gunnilla Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Noen som har testet svakt men godt synlig på billigtester en til to dager for så å få negativ test??? Mange svar ønskes
Bestee Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Nei, har aldri gjort det selv. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok kjøpt meg en clear blue digital for å få et sikkert svar, da slipper du å tolke. Sitter selv på en haug med billigstrimler, og vet ikke helt om jeg stoler på de. Har hørt så mye rart om dem, så tror jeg vurderer andre tester i fremtiden. Lykke til!
gunnilla Skrevet 15. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2009 Nei, har aldri gjort det selv. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok kjøpt meg en clear blue digital for å få et sikkert svar, da slipper du å tolke. Sitter selv på en haug med billigstrimler, og vet ikke helt om jeg stoler på de. Har hørt så mye rart om dem, så tror jeg vurderer andre tester i fremtiden. Lykke til! Tok en cb vanlig på morgen urin i dag, den var kanskje pittelitt svak...eller så er det kanskje bare jeg som ønsket at den var det Har digital men torte ikke ta den iom at cb ikke var "positiv" Takk for svar
Arkana Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Jeg hadde det og fikk vite at det sannsynligvis var en kjemisk graviditet. Dvs at egget blir befruktet, men går til grunne veldig tidlig, som oftest før det har festet seg skikkelig, men kan rekke å produsere nok hCG til at man får positive graviditetstester. Det er veldig veldig vanlig, men de fleste merker det ikke hvis de ikke tar tidlige graviditetstester. Vanligvis ender det bare opp som en litt kraftig mens.
gunnilla Skrevet 15. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2009 Jeg hadde det og fikk vite at det sannsynligvis var en kjemisk graviditet. Dvs at egget blir befruktet, men går til grunne veldig tidlig, som oftest før det har festet seg skikkelig, men kan rekke å produsere nok hCG til at man får positive graviditetstester. Det er veldig veldig vanlig, men de fleste merker det ikke hvis de ikke tar tidlige graviditetstester. Vanligvis ender det bare opp som en litt kraftig mens. Nå har ikke jeg hatt mensen siden feb så jeg skal inn til gyn i begynnelsen av sept. Legen sa det var noe med hormonene mine og sa også han kanskje tror det er syster jeg har. Så når mensen kommer, om den kommer hvet jeg ikke heller.. Men nå har jeg så fryktelig vondt i brystvortene at jeg føler noe er i annmars...skikkelig rar i nedre mage også. Krysser fingrene, takk
Arkana Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Hvis du ikke har hatt mens siden februar kan det selvsagt være noe hormonkrøll. Har du relativt nylig brukt hormonprevensjon kan det ta opp til et år før syklusen er normal igjen. Du kan jo uansett ha hatt eggløsning nylig og hatt en kjemisk graviditet likevel. Men det er bra du får det sjekket. Håper det ordner seg.
Gjest Alabama Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Cyster på eggstokkene føkker opp kroppen..
gunnilla Skrevet 16. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2009 Hvis du ikke har hatt mens siden februar kan det selvsagt være noe hormonkrøll. Har du relativt nylig brukt hormonprevensjon kan det ta opp til et år før syklusen er normal igjen. Du kan jo uansett ha hatt eggløsning nylig og hatt en kjemisk graviditet likevel. Men det er bra du får det sjekket. Håper det ordner seg. Tok ut spiralen i sept i fjor...regelmessig da frem til feb. Får bare vante å se da;)
Gjest Fugl Fønix Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 Jeg fikk positivt med billigtestene før det viste positivt med cb. Cb viste ikke positivt før tre-fire dager etterpå.
gunnilla Skrevet 16. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2009 Jeg fikk positivt med billigtestene før det viste positivt med cb. Cb viste ikke positivt før tre-fire dager etterpå. Fint å hvite, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå