Gjest Zirine Skrevet 6. august 2003 #1 Skrevet 6. august 2003 En mann og hans kone dro på ferie til en liten hytte ved sjøen, hvor mannen hadde tillatelse til å fiske. Mannen var meget glad for å kunne fiske og konen for å lese bøker. En morgen kom mannen tilbake fra sin tidlige fisketur og bestemte seg for å ta en middagslur. Konen besluttet seg for å ro en liten tur i båten. Etter en stund fant hun et hyggeligt sted ute på sjøen og kastet ankeret. Etter en halv times tid dukket en fiskeri-vakt opp. "Godmorgen frue, hva gjør De på?" "Jeg leser", svarte kvinnen, "kan De ikke se det?" "De befinner Dem på et område hvor fiske er forbudt", sa vakten. "Men jeg fisker jo ikke" svarte hun. "Det er mulig at De ikke fisker, men De har utstyret med og derfor er jeg nødt til at gi deg en bot" sa han sta. "Hvis De gjør det, så er jeg nødt til å melde Dem for voldtekt", sa kvinnen. "Jamen jeg har jo ikke rørt Dem!!", svarte vakten opprørt. "Det er meget mulig, men De har utstyret med!" var svaret. Moral: Agumentér ALDRI med en kvinne som kan lese!!!
Gjest Liten Skrevet 6. august 2003 #3 Skrevet 6. august 2003 Kødd ikke med oss damer? Håper du snakker for deg selv nå, Zirine...
Gjest Zirine Skrevet 6. august 2003 #4 Skrevet 6. august 2003 Nei Liten, jeg snakker for deg óg - for du er så liten
Cita Skrevet 6. august 2003 #6 Skrevet 6. august 2003 Moral: Agumentér ALDRI med en kvinne som kan lese!!! Det er så sagt som det er sant
Theolina Skrevet 6. august 2003 #7 Skrevet 6. august 2003 En annen vri: En gammel kar fra indre bygder fikk en ettermiddag besøk av lensmannen. Lensmannen sa han var kommet for å gi ham en bot på 1000 kr fordi det var kommet inn en anmeldelse om at han hadde hjemmebrentapparat. Gamlingen svarte at det stemte at han hadde HB-apparat, men han hadde ikke brukt det og ville derfor ikke akseptere noen bot. Lensmannen sa at hvis han hadde utstyret, spilte det ingen rolle om han hadde brukt det eller ei, bot måtte han betale uansett. Ja, ja tenkte karen, da var det vel ingen vei utenom. ?Her har du 2000 kroner?, sa han til lensmannen og ga ham pengene. ?2000?? sa lensmannen, ?det var nå bare 1000.? ?Ja?, svarte karen, ?men resten er for voldtekt..? ?Vil det si at du har begått voldtekt?, ropte lensmannen sjokkert. ?Nei, nei for all del?, svarte karen, ?men jeg har utstyret til det!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå