Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 I det nyeste Elle eller Costume (leste begge samme dag hos frisøren, så husker dessverre ikke hvilket) så ble det anbefalt noen hudpleiemerker som finnes på pharmaciene i Frankrike. Jeg er ganske sikker på at det ene var Bioderma, men vet noen hva det andre var?
Gjest apotektekniker Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 I det nyeste Elle eller Costume (leste begge samme dag hos frisøren, så husker dessverre ikke hvilket) så ble det anbefalt noen hudpleiemerker som finnes på pharmaciene i Frankrike. Jeg er ganske sikker på at det ene var Bioderma, men vet noen hva det andre var? La Roche Posay eller Vichy?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 La Roche Posay eller Vichy? Nei, det var et mye mindre vanlig merke. Poenget var vel at de ikke fantes i Norge.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Darphin eller Thalgo? Ikke meningen å være vanskelig, men jeg har ikke bladene tilgjengelig og husker absolutt ikke navnet, så jeg trenger noen som faktisk leste det siden jeg ikke aner om deres hjelpsomme svar er riktig eller ikke.
Xtra_lilje Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 (endret) mail(at)costume.no http://www.elle.no/?id=21977 Mailadresse endret iht KGs regler. -jolie, mod Endret 18. august 2009 av jolie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå