Gå til innhold

Liker du fornavnet ditt??

Liker du navnet ditt?  

1. 1. Liker du navnet ditt?

• ja
      74
    • nei
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg.

Det er verken spesiellt eller noe, men det passer meg faktisk bra, og det er ikke mange som heter det..

Noen som tør si hva de heter her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Jeg sier ikke hva jeg heter.

Men jeg liker ikke fornavnet mitt spesielt - verken dårlig eller bra. Det er bare - litt fremmed for meg...

Så kaller jeg meg heller ikke ved fornavn, men har et kallenavn alle bruker - og slik har det vel nesten alltid vært.

Det kjennes mer riktig også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja.

Likte ikke fornavnet mitt da jeg var lita, men nå er jeg blitt "kjent med det", og synes det passer fint på meg. :briller:

Skrevet

Jeg likte IKKE navnet mitt da jeg var yngre! Synes det var så voldsomt, bråkete liksom! Var kjempemisunnelig på venninner som het Elisabeth, Marianne, Nina, Anniken og sånt. Men så ble jeg eldre og fikk flere og flere komplimenter for navnet mitt. Begynte å like det, og synes spes. det var gøy å ha et fransk navn. Nå synes jeg det er greit. Hverken mer eller mindre.

Har skjønt her inne at navnet mitt har forskjellig bakgrunn på de forskjellige stedene i landet. Noen steder er det på "versting-lista", mens andre steder er det stikk motsatt. Slik er det med navnet til den eldste datteren vår oxo.

Skrevet

Har ikke noe i mot det, liker det kanskje mer enn jeg misliker det, men det er så altfor VANLIG! Derfor har jeg et uvanlig mellomnavn :) Like greit det.

Skrevet

Ja, jeg liker navnet mitt - kunne aldri tenkt meg å skifte fornavn ... Men jeg har vurdert å skifte etternavn ...

Skrevet

Ja, jeg liker mitt.

Det er ganske vanlig, og helt enkelt og greit.

7 bokstaver, så det er ikke sånn typisk kort-navn heller.

Skrevet

Jada, helt ålreit, et helt vanlig navn. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

har etterhvert vent meg til det og begynt å identifiserer meg med det.. men direkte like det? nei!

Skrevet

Har ingenting imot navnet mitt, jeg kunne jo blitt kalt noe verre :ler: Eneste innvendig jeg har, er at det er så....altfor vanlig, skulle mange ganger ønske at navnet mitt var litt sjeldnere. Men jeg kunne aldri tenke meg å bytte, som de fleste andre her, identifiserer jeg meg med navnet mitt. Nei....jeg er fornøyd jeg.

Skrevet

Jeg liker ikke navnet mitt noe særlig. Men så er det liksom blitt en del av meg da etter 28 år. Kunne aldri tenkt meg å bytte.

Gjest Gjesta
Skrevet

Liker de ikke, men kunne ikke tenke meg å bytte nå..(i og med at jeg har hatt det hele livet...)

Med tanke på navnet til hun jeg er oppdøpt etter så er navnet mitt nydelig i forhold!... :hoho:

Har ett ganske vanlig navn, men med en ikke såå vanlig skrivemåte... ;)

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, egentlig!!

Er blitt så vant til det, og navnet er liksom meg. :D

Gjest Mzfire
Skrevet

Selfølgelig liker jeg navnet mitt. Selv om det er kort og et veldig populært navn. Da jeg er tvilling, var det en periode i yngre år hvor jeg ønsket å hete Kristina. Og så kunne hun ta navnet mitt. Men nå er jeg glad for at jeg fikk det navnet tildelt. Hennes navn passer henne og ikke til meg. Jeg er ikke en Kristina- jente :)

Skrevet

Jeg har et meget meget uvanlig fornavn, og som liten, var jeg ikke særlig begeistret. Men har funnet ut, i ettertid, at jeg burde være takknemlig for å være litt "enestående".

Men jo, er fornøyd med fornavnet mitt jeg, og har fått masse positive ord fra andre også som "forguuuder" navnet mitt :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

Før i tiden så hatet jeg navnet mitt fordi folk spurte alltid en gang til om hva jeg het.

Pr idag så liker jeg fornavnet mitt. Jeg har enda ikke til dags dato møtt noen som heter d samme som meg!

Skrevet

Jeg skulle visst egentlig het Morten,men det var jo litt dumt ettersom jeg blei ei jente... :roll:

Moren min hadde da en glup ide om at jeg skulle døpes Nina,men heldigvis fikk faren min hindret det! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...