Gå til innhold

Nesepiercing

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tora_*
Skrevet

Hei, jeg vil ha nesepiercing, jeg er 11 år.

Jeg har 5 hull i ørene, kødder ikke ^^

så da er det vell ikke så galt å ta i nesa?

Har så lyst på hull i nesa at jeg nesten vurderer å ta selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All piercing bør tas av profesjonelle og du bør definitivt IKKE ta hull i nesen selv. Jeg har dobb i nesen selv og synes ikke det er for 11-åringer. Helse og hygiene er nå en ting, en annen ting er at jeg synes man skal bli eldre før man huller ansiktet. Det ser virkelig ikke bra ut om du ikke bærer sari og det tredje øyet samtidig.

Skrevet

Min søster tok det da hun var litt eldre enn deg. Hun er i dag voksen og ville ikke ha den i lenger. Nå har hun et hull i nesa, der den satt, som ikke vil gro. Ikke veldig pent. Jeg syns du er for ung. Personlig syns jeg ikke det er noe fint, hvertfall ikke som litt eldre enn din alder. Hva sier dine foreldre?

Skrevet

Hvis du får lov av foreldrnene dine er det en ting. MEN.

Du må være over 16 år (de fleste steder) for å ta piercing i piercingstudio.

Noe jeg sterkt anbefaler. De vet hva de gjør.

Om det er pent eller ikke er opp til hver enkelt.

Når du blir gammel nok til å kunne ta piercingen i studio, samt du har fått lov av foreldrene dine, og du er inneforstått med ansvaret det er å rense og å holde rent så kan du gjøre det etter min mening. Ikke en dag før.

Lykke til :)

Skrevet

Enkelt og greit; IKKE gjør det selv. Å ta i øreflippene er en ting, det har jeg også gjort, men å ta i nesa vil jeg tro er j*vlig vondt og dumt å gjøre selv.

Skrevet

Tok min når eg var 14 hos frisøren (2 ganger, datt ut og grodde igjen. Tok ein gang sjøl og, vondt og fikk ikkje dobben i etterpå heller). Har ikkje hull i nesa no, har ett stygt arr i stede etter å ha fått hull på samme sida 3 ganger, men skal ta med meg min lillesøster og ta hull med ho snart. Du klarer nok vente noen år til, det er da ikkje hastverk. Syns 11 er litt for ungt for hull alle andre steder enn i ørene (og de fleste 11 åringer er umodne og barnslige uansett så eg forstår ikkje at ein 11-åring overhodet tenker på det). Men men, det er da min meining. Bør uansett spørre foreldrene dine om lov før du gjør noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...