Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 hva gjør jeg? veldig irriterende å publisere bloginnlegget og så oppdage at det ikke stemmer med forhåndsvisningen. Noen av dere andre blogspotere som har sammme problem, evt hva gjorde dere?
pulverheksa Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Ingen som har dette problemet? det er veldig irriterende hos meg.
Gjest Frosk Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Jeg syns også det var plagsomt, så jeg begynte å bruke Windows Live Writer. Syns det funker veldig bra! Mye enklere å få bildene i akkurat den størrelsen jeg vil, plassert der jeg vil.
pulverheksa Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Takk for tips. Ps. jeg er begynt å følge bloggen din, var den som inspirerte meg til å begynne selv.
Gjest Frosk Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Takk for tips. Ps. jeg er begynt å følge bloggen din, var den som inspirerte meg til å begynne selv. Takker!! Det var kjekt å høre!
Møffi Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Prøver live writer jeg også - takk for tips Frosk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå