Gå til innhold

bronsepudder

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg skal kjøpe bronsepudder for å få en friskere farge, men hvilket merke skal jeg velge? Og sånn cirka hva koster det?

tuuuuuusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei

Jeg har nettopp kjøpt Guerlain`s Terracotta.

Finnes i to nyanser - og gir en lekker frisk farge. Bruk stor kost.

Jeg betalte kr 159 for den på danskebåten.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg leste at soft bronzing powder fra ysl er et fint produkt, gir mykt og friskt utseende, den koster mellom 200-300 men den varer og så i mange måneder eller år, jeg synes det er viktig å investere i skikkelige gode produkter man ikke kjøper så ofte, og ysl er i hvert fall et kjempegodt merke.

anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body shop har et fint bronsepudder (kuler) som jeg har brukt i mange år. Det skimrer ørlite grann i det, men ikke mer enn at jeg kan bruke det til hverdags om jeg vil!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, Guerlaines er helt topp. Kjøpte ett i fjor sommer og har brukt det hver dag. Har fortsatt litt igjen - virkelig noe som er verd pengene. Også blir resultatet utrolig bra da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Kan også anbefale den fra Clarins, er to farger i samme eske så du kan blande litt etter årstid og hvor brun du er i utgangspunktet! Har brukt den i over et år og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

er det de kulene i pastell-farger dere er fornøyde med? jeg har tenkt å kjøpe de, men var litt usikker siden jeg er på jakt etter bronze-shimmer og trodde de kun viste blekt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

RETTELSE til brukernavnet jeg brukte på innlegget.....jeg er ikke "gjest" som laget dette emnet........upsi :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke kulene med pastellfarger jeg snakker om i hvert fall. Body shop har bronsefargede kuler, og de er ganske bra. MEN som jeg har sagt hundre ganger før er Guerlains kompakte bronsepudder hundre ganger bedre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det var Guerlain-pudderet du spurte om...da hadde jeg ikke trengt å blande Body shop inn i sammenhengen :wink: Etuiet er brunt, og pudderet er kompakt. Du kommer til å se ut som en eksotisk prinsesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...