Gjest Forvirret gjestebruker.. Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Kort fortalt traff jeg en gutt i april (la oss kalle han Adam heretter) gjennom en kompis av meg. De gikk i samme klasse. Var på fest da jeg møtte denne karen. Ble kjempe forelsket, men jeg måtte reise tilbake til "min" by dagen etterpå for å fortsette på skolen. Og de fortsatte å studere i den byen jeg møtte dem. I sommer flyttet Adam hjem siden det ble ferie og han skal jobbe på båt et sted når det blir høst. Nå har han kommet på besøk til vår felles venn, for å være her i helgen, som bor i nærheten av meg når han er hjemme hos familie. Saken er den at jeg traff en ny mann (la oss kalle han Ola) noen uker etter festen i april og ble forelsket i ham og vi drev på helt til det ble ferie og jeg flyttet hjem. Så Adam ble en god nr. 2 og er det fortsatt! Jeg er bekymret for at Adam har reist helt hit mest for å møte meg og ikke vår felles venn. Han tror kanskje det skal fortsette der det slapp den festen jeg møtte han (litt klining og snakking). Men egentlig er jeg ikke forelsket i han lengre fordi jeg traff Ola i vår. Så må jo nesten si til Adam at det er en annen... Men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Til høsten kommer vi til å bo milevis fra hverandre, så det er håpløst å skulle bli sammen med Adam egentlig.. Har så dårlig samvittighet for at han har reist lang av gårde og dyrt er det også, kanskje mest for å møte meg? Og så vil jeg ikke ha ham likevel =/ Skulle kanskje hintet det fram før han reiste hit, men alt skjedde så fort og i morgen er det planlagt en fest der både jeg og han skal. En annen ting er at når jeg blir litt rusa har jeg lett for å like folk likevel og "glemme" realiteten.. Men det er nesten umulig med et forhold med ham, når jeg ikke vet helt hvor jeg har Ola.. Trenger litt erfaringer og råd =/ Er så redd for å såre han, for jeg vet hvordan det er.
Cullen Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 så lenge du ikke siden april har flørtet hett med denne mannen på msn, sms, telefon osv så har han da ingen grunn til å tro det er noe mer mellom dere? Og om han tror det etter å ha klina en gang på en fest uten flørting i ettertid så hadde jeg blitt litt bekymra
Gjest Forvirret gjestebruker.. Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Av vanlig høflighet, så har jeg svaret på sms og vært hyggelig og interessert tilbake, men stortsett er det han som har skrevet sms først.. Han har ringt noen ganger også, jeg har gjort det et par ganger, men det var noen få uker etter jeg møtte han. Kan jo hende han tror det er noe, siden jeg har svart på alle sms og sånn, men er jo litt av høflighet jeg har gjort det..
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Herregud... Snakk om å let etter problemer. Men om du i din selvopphøyde sfære har rett i at han vil treffe deg så er det jo bare å si ting slik de faktisk er. Å pakke inn ting fører bare til mer og lenger lidelse.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Nei, er ikke 14! Prøver bare la være å knuse hjertet på folk. Gikk faktisk greit da jeg fikk forklart ting for denne personen.. han ble nok skuffa, men han vet hvertfall hvor landet ligger nå.
Cullen Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 egnetlig er det ganske dårlig gjort av deg. Det at han trodde det var noe mer mellom dere betyr jo at du har latt han få inntrykk av dette i lang tid når du har vært sammen med en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå