^^Belle^^ Skrevet 4. september 2009 #21 Skrevet 4. september 2009 Jeg har en intens fobi mot slanger og ormer. Jeg klarer ikke å se dem på tv en gang, og har heldigvis ikke møtt noen in real life, annet enn en stålorm som faktisk gav meg den fobien. *grøss* Ellers haaater jeg tannlegen, vått papir på hendene og alt som kryr - bortsett fra maur av en eller annen merkelig grunn.
LilleSiri Skrevet 4. september 2009 #22 Skrevet 4. september 2009 Snegler, og særlig de store. Jeg begynner å hyperventilere, stivner og begynner å gråte. Greit å bo i blokk å slippe å ha hage full av iberasnegler
Ambivalent Skrevet 4. september 2009 #23 Skrevet 4. september 2009 Jeg har "omvendt høydeskrekk", å se opp mot noe høyt er helt grusomt. Spesielt sånne store kraner. Blir svimmel og mister kontrollen. Jeg unngår å komme nært disse. Har ikke et snev av vanlig høydeskrekk, har stått på kanten av Prekestolen; nemi problemi. Jeg har generelt fobi mot store ting, som den kjempesommerfuglen i bilreklamen. Måtte skru av hver gang den kom.
Cullen Skrevet 4. september 2009 #24 Skrevet 4. september 2009 (endret) Tannleger Snørr Alle slags kryp At det jeg ikke drikker/spiser av ikke er 110% rent Vann Haier Endret 4. september 2009 av Cullen
Gjest Frosk Skrevet 4. september 2009 #25 Skrevet 4. september 2009 Jeg går helst en annen vei når jeg treffer edderkopper (andre småkryp er ikke noe problem). Du får meg ikke til å TA i en edderkopp, aldri i livet. Ikke veldig glad i høyder heller, men kan vel ikke kalle det en fobi, akkurat.
The Kitten Skrevet 4. september 2009 #26 Skrevet 4. september 2009 Jeg har fobi mot edderkopper og veps. Jeg liker de færreste insekter, men de er de eneste jeg er virkelig redd for.
Gjest negasjon Skrevet 4. september 2009 #27 Skrevet 4. september 2009 Om du har hva slags forbier har du ?` Har en stor fobi. Fobi for å fly og en liten forbi for vann Nei, men jeg leser ikke tråden i frykt for å få fobier...har nok med kåte menn som ringer på døren, ringer generelt, jeg liker heller ikke å fly men har overlevd. Jeg er redd for brev og har angst for telefonenn...fobi de lux.
Knøttet Skrevet 4. september 2009 #28 Skrevet 4. september 2009 (endret) -edderkopper, saksedyr o.l -ta i ren bomull, spesielt bomullsdotter. Får frysninger i hele kroppen, det er helt forjævlig. Bomullpads derimot, går det helt fint å ta i. -veneflon, spesielt i hånda. -blodårene på føttene mine/at noen masserer føttene mine eller tar på de. -det meste som har med tannlegen å gjøre. Endret 4. september 2009 av Knøttet
Gjest Caylee Skrevet 4. september 2009 #29 Skrevet 4. september 2009 Jeg har fobi mot de ekle store brune sneglene uten skall ÆSJ!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå