Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #1 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg fikk sån plutselig sterke smerter i venstre lyske og kanskje rett over skambenet? Dette er spesielt vondt dersom jeg er oppe og går. Har nå hatt dette flere ganger i løpet av en og en halv time.. Er det bekkenet som har låst seg eller noe?? Jeg har ikke vært plaget med bekkenløsning. Er en uke over termin nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 14. august 2009 #2 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg fikk sån plutselig sterke smerter i venstre lyske og kanskje rett over skambenet? Dette er spesielt vondt dersom jeg er oppe og går. Har nå hatt dette flere ganger i løpet av en og en halv time.. Er det bekkenet som har låst seg eller noe?? Jeg har ikke vært plaget med bekkenløsning. Er en uke over termin nå.. Har også hatt endel av det, men jeg vet ikke hva det er...tror det er de ligamentene i livmora....men skjønner liksom ikke helt grunnen til at de skal begynne å gjøre vondt igjen nå på slutten...hadde jo sånt noe i starten også da livmora vokste...(om ikke såå vondt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 14. august 2009 #3 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg fikk sån plutselig sterke smerter i venstre lyske og kanskje rett over skambenet? Dette er spesielt vondt dersom jeg er oppe og går. Har nå hatt dette flere ganger i løpet av en og en halv time.. Er det bekkenet som har låst seg eller noe?? Jeg har ikke vært plaget med bekkenløsning. Er en uke over termin nå.. Barnet begynner kanskje å få dårlig plass der inne Hodet regner jeg med er festet seg så det kan hende det er bare det som du kjenner...husker jeg hadde det slik også. Kan jo starte når som helst nå..kanskje det er en liten start Barn nr 1 eller? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 14. august 2009 #4 Del Skrevet 14. august 2009 Barnet begynner kanskje å få dårlig plass der inne Hodet regner jeg med er festet seg så det kan hende det er bare det som du kjenner...husker jeg hadde det slik også. Kan jo starte når som helst nå..kanskje det er en liten start Barn nr 1 eller? Lykke til Men hvordan forklarer det da min situasjon når han ligger i seteleie...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 14. august 2009 #5 Del Skrevet 14. august 2009 Barnet begynner kanskje å få dårlig plass der inne Hodet regner jeg med er festet seg så det kan hende det er bare det som du kjenner...husker jeg hadde det slik også. Kan jo starte når som helst nå..kanskje det er en liten start Barn nr 1 eller? Lykke til håper virkelig det kan være en start. Men nå har jeg hatt flere sånne forvarsler som jeg trodde var starten på noe, så tør ikke håpe på noe Ja, det er mitt første barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 14. august 2009 #6 Del Skrevet 14. august 2009 håper virkelig det kan være en start. Men nå har jeg hatt flere sånne forvarsler som jeg trodde var starten på noe, så tør ikke håpe på noe Ja, det er mitt første barn Gå masse..det hjelper det hele på å få barnet raskere ut...har jeg hørt Hvertfall nå når du er helt mot slutten;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 14. august 2009 #7 Del Skrevet 14. august 2009 Men hvordan forklarer det da min situasjon når han ligger i seteleie...?? Hehe, tja si det du Langt på vei da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 14. august 2009 #8 Del Skrevet 14. august 2009 Hehe, tja si det du Langt på vei da eller? Er 38+3...men lillegutten min skal ut med keisersnitt på mandag pga seteleie :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 15. august 2009 #9 Del Skrevet 15. august 2009 i dag har jeg så vondt i lysken at jeg har problemer med å gå og sitte på do.. Det stråler også nedover foten.. Kan det være sånn det kjennes ut for de som har kraftig bekkenløsning?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlebird Skrevet 15. august 2009 #10 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg er 39 uker i dag, og har det også på samme måten. Jeg fikk disse smertene når babyen begynte å feste seg. Ifølge jordmor er det fordi barnet har blitt så stort at det presser på nerver langt nede ved bekkenet. Det stråler også nedover mine lår, innimellom kjennes det som innsiden av låret blir helt lammet. Jeg har også masse rare småsmerter rundt bekkenet de siste dagene, og lurer hele tiden på om at dette betyr at noe skal skje snart.. men det er vel kanskje litt vel optimistisk.. Har menssmerter og vondt i korsryggen også.. men ikke rier.. ikke noe gått slimpropp.. og ikke noe vann som går.. så jeg blir vel sittende slik og gruble i 3 uker til tenker jeg.. :gjeiper: Lykke til TS, hvis du har gått over kan det sikkert være et tegn på at ting er på gang, men det er ikke godt å si hvor lenge det kan vare likevel.. men det kan jo uansett ikke gå mange dagene da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beuwi Skrevet 15. august 2009 #11 Del Skrevet 15. august 2009 Slike smerter har jeg også nylig fått, men det har bare spredt seg mer og mer, og nå har jeg endt opp på krykker Skal til fysioterapeut på tirsdag, regner med at det er bekkenløsning... Men smertene begynte i alle fall i venstre lysk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå