Lianana Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Skal gifte meg sommeren neste år og er på utkikk etter lokale til å ha middagen og festen. Vurderer å ha det på Kronen Gård i Sandnes. Har noen erfaringer å dele angående å ha bryllupsmiddag og -fest der?
Tabris Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Jeg var i bryllup der for bare noen uker siden. Fantastisk sted, anbefales absolutt. Veldig god mat, veldig pene lokaler og flotte omgivelser. Gode sitteplasser både ute og inne. Det er vakkert å ta bilder under det svære tuntreet de har.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Takk for tilbakemelding! Ja er veldig flott. Har bare tenkt på om det blir for lite (vi blir ca 70 gjester), og om det er forstyrrende at det feires et annet bryllup der samtidig i andre lokler. Har ikke utelokalet for oss selv, men de sa at det har aldri vært et problem, og at gjestene på de ulike lokalene pleier å holde seg på sin side av bygget. Vanskelig å bestemme seg!
Tabris Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Vi var ca. 70 gjester og det var et annet bryllup der samtidig. Var ikke for lite eller forstyrrende, synes jeg, og hørte heller ingen andre som kommenterte det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå