Gjest Murron Skrevet 6. august 2003 #1 Skrevet 6. august 2003 Kurts versjon av Saybias "The day after tomorrow" er bare såå fin. Vet noen hvor jeg kan få tak i den? er den ute på Cd kanskje..? Også lurer jeg litt på hvem som synger/hvilken sang er det i den DNB reklamen hvor 3 gutter deler badehåndkle? Tilslutt; Den cola reklamen, jente som synger..."for oss store, for de små, elsker, elsker ikke osv... hvem er det da? Og hva heter sangen? Noen som vet? er evig takknemlig! :D
Gjest Zirine Skrevet 6. august 2003 #2 Skrevet 6. august 2003 Tilslutt; Den cola reklamen, jente som synger..."for oss store, for de små, elsker, elsker ikke osv... hvem er det da? Og hva heter sangen? Ja, den sangen er utrolig søt :sette seg ned å vente sammen med Murron: forresten - er du murron fra irc? Isåfall kjenner vi hverandre :D
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2003 #3 Skrevet 7. august 2003 Jeg vil tro den sangen ble laget spesielt til reklamen og at den ikke blir utgitt på cd...Det bruker derimot å være folk som kopierer sanger fra tv og legger de ut på internett, så du kan muligens prøve å søke etter den på Kazaa. Kanskje du er heldig...? Clea
Brownie Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 Sangen som er på Cola-reklamen er nok lagd spesielt for Coca Cola. Var i Sverige i ferien og såg da den samme reklamen på svensk tv. Helt lik bortsett fra at det var en damestemme som SNAKKET frem teksten :o Ikke like søtt nei... Brownie
Ruby Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 Sangen som er på Cola-reklamen er nok lagd spesielt for Coca Cola. Var i Sverige i ferien og såg da den samme reklamen på svensk tv. Helt lik bortsett fra at det var en damestemme som SNAKKET frem teksten :o Ikke like søtt nei... Brownie Det er forskjell på teksten på den norske, svenske og danske reklamen, og forskjell på reklamefilmen også....
*marte* Skrevet 9. august 2003 #6 Skrevet 9. august 2003 Fant et innlegg her med tekst og navn på jenta som synger. Tror jeg har lest et eller annet sted at den er skrevet av Trond Viggo Torgersen :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå