mowgli Skrevet 6. august 2003 #1 Skrevet 6. august 2003 Ikke leken jeg har i tankene nå men: hvor ofte gir dere hverandre kyss eller klem? Gir dere hverandre f.eks. en klem når dere kommer hjem fra jobb? Kyss? Godnatta-kyss? Hadet-kyss? Flere klemmer i løpet av en dag? Bare lurer....
*marte* Skrevet 6. august 2003 #2 Skrevet 6. august 2003 Massevis Kysser og klemmer på hverandre hele tiden, kysser hverandre "alltid" hadet, gir nattakyss osv.
Tonemor Skrevet 6. august 2003 #3 Skrevet 6. august 2003 Før i tiden var det hele flere ganger til dagen. Ganske vanlig når man er nyforelska. Nå er det altfor sjeldent. Man går inn i en gammelt tralt og glemmer at det faktisk er viktig. Det viser at man bryr seg om og setter pris på hverandre, og ikke tar hverandre for gitt. Hvis du er usikker er det bedre å kysse og klemme partneren din en gang for mye enn en gang for lite. Gjør du det kan du være ganske sikker på at parneren din vil følge etter. Litt ekstra kos er jo bare hyggelig.
*marte* Skrevet 6. august 2003 #4 Skrevet 6. august 2003 Ganske vanlig når man er nyforelska. Tror forelskelse "holder" seg bedre hvis man fortsetter kosingen også etter at den første stormen har lagt seg. Hvis du er usikker er det bedre å kysse og klemme partneren din en gang for mye enn en gang for lite. Gjør du det kan du være ganske sikker på at parneren din vil følge etter. Litt ekstra kos er jo bare hyggelig.
VesleBråka Skrevet 6. august 2003 #5 Skrevet 6. august 2003 Ja, vi er begge kosete og holder hånd og klemmer og nusser. Liker kroppskontakt, og savner det hvis det blir lite over noen dager pga travelt. Da må vi ha kjempekosesession for å fylle på de tomme kosekontoene våre hvor vi bare holder rundt hverandre og koser lenge. (har vært sammen i 2,5 år og holdt på slik hele veien.. )
Gjest Zirine Skrevet 6. august 2003 #6 Skrevet 6. august 2003 Tja, normalt hver dag, så fremt jeg ikke er sur. Da kan han bare ligge unna.
Gjest Vega Skrevet 6. august 2003 #7 Skrevet 6. august 2003 Noen ganger hver dag - varierer i antall, men skjer daglig. Men var nok en del mer i begynnelsen - bare at da havnet vi alltid i senga...så jeg husker kanskje at det var mye mer...men så var det kanskje ikke det likevel..? Vi har aldri hatt noen rutine på å gi hverandre hadet-kos og klemmer til fast tid - det bare skjer - på kjøkkenet, i entreen, på trappa eller hvor som helst...
@lfa Skrevet 6. august 2003 #8 Skrevet 6. august 2003 Kysser, koser og klemmer hvor som helst, når som helst og flere ganger for dagen. Er kosete av oss begge to.
mjau Skrevet 6. august 2003 #9 Skrevet 6. august 2003 Ja ja ja, masse!!!!!!!!!!!!! Det er godt, det viser omtanke og kjærlighet på en enkel og god måte. Vi ha vært sammen i over 5 år , og nyforelskelsen er vel ikke så sterk, men den varer lengre og kommer ofte tilbake når man har et godt og kjærlig forhold. Men, det er ikke alle som er så veldig kosete av seg, så det betyr ikke at det ene forholdet er bedre enn det andre hvis det ikke kysses og klemmes like mye...
murmeldyret Skrevet 7. august 2003 #10 Skrevet 7. august 2003 Før vi fikk lille tulla vår var det veldig mye kos og kyssing. Det er vel normalt at det avtar litt etterhvert. Men vi kysser alltid når vi møtes eller skal noe sted hver for oss. En god klem/kos får jeg vel også daglig. Jeg synes sånt er kjempeviktig i et forhold. Vet av par som nesten helt slutter å ta på hverandre etter en del år sammen. Det er rett og slett trist. Noe av det koseligste jeg ser er eldre par som kommer hånd i hånd.
Litago Skrevet 7. august 2003 #11 Skrevet 7. august 2003 Vi kysser hverandre når vi går fra hverandre om morgenen og når vi kommer hjem på kvelden. I tillegg er godnatt-kyss obligatorisk. Og så kysser vi litt ekstra når vi får lyst. Som regel går vi tur hånd i hånd også. Koselig det!
La Guapa Skrevet 7. august 2003 #12 Skrevet 7. august 2003 Tror forelskelse "holder" seg bedre hvis man fortsetter kosingen også etter at den første stormen har lagt seg. Helt enig, *Marte* Hvis man har for vane å klemme og kysse er det lettere å holde på forelskelsen. Vi bruker å si at forelskelse er noe vi jobber med hver dag. Alle våre venner sier at de ser at det gnistrer mellom oss ennå. Tenk på alle de herlige hormonene og kjemikaliene for velvære vi produserer når vi plukker litt på hverandre. Min mann bruker å gre håret mitt.Da blir jeg helt pusete og "fluffy" innvendig......Herlig. Hver dag når jeg kommer hjem møter han meg i døren.Det gjør at jeg føler meg savnet og viktig for ham. Jeg gjør selvfølgelig det samme for min mann hvis han kommer hjem sist. :D La Guapa
Kaktus Skrevet 7. august 2003 #13 Skrevet 7. august 2003 Får alltid et kyss når mannen går på jobb om morgenen (og jeg fortsatt ligger godt begravd under dyna) og når jeg kommer hjem fra jobb. Og godnatt-kyss hører med - og jeg får ikke sove hvis jeg ikke har litt hudkontakt...
Tusenfryd Skrevet 7. august 2003 #14 Skrevet 7. august 2003 Vi kysser og klemmer hele tiden. Går aldri fra hverandre (på jobb el) uten å si at vi elsker hverandre.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #15 Skrevet 8. august 2003 flere ganger i løpet av dagen, teller ikke, men det blir mange susser og klemmer i løpet av dagen. alltid godmorgen suss, god natt suss, takk for maten suss, suss og klem når en føler for det mange susser og klemmer på denne frøkenen og vi har vært samboere i over 4 år ikke verst det
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #16 Skrevet 9. august 2003 utallige ganger per dag! Og vi har vært sammen i over 2 år. Får det bare bedre og bedre!
Neemi Skrevet 9. august 2003 #17 Skrevet 9. august 2003 Vi kysser morgen, hei og hadet......ellers når vi føler for det. Mmmmmm.....*drømme seg vekk*
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2003 #18 Skrevet 9. august 2003 Massevis Kysser og klemmer på hverandre hele tiden, kysser hverandre "alltid" hadet, gir nattakyss osv. Jepp...me 2. Kos, klem å kyss "all day long"... Clea
Gjest Zalomine Skrevet 9. august 2003 #19 Skrevet 9. august 2003 Ikke akkurat god-morgen-kyss på hverdaegne, for da er jeg usigelig trøtt, men i helgene får han det også. Kysser ham selvsat maneg ganger før jeg går på jobb, og sier "ha en fin dag, kos deg, jeg elsker deg" før jeg går. Gir ham et kyss når han kommer hjem fra jobb (somregel lager jeg middag da, men gir ham et kyss straks jeg kan slippe vekk fra komfyren et øyeblikk uten å svi noe) og kysser og klemmer på ham hele dagen. Nattakyss "sov godt, drøm søtt, jeg elsker deg vennen min" er en nødvendighet (ja, orda kan selvsagt variere) Jepp, kyss, klem, kos, berøring genrelt, masser av det. Vi har vært sammen i 2 år, samboere i halvannet, offisielt sett (2 sånn rent praktisk) og kjærligheten blomstrer. Fortsatt får han det tidvis til å bli masser av sommerfugler i magen min bare ved å se på meg...
Miew Skrevet 9. august 2003 #20 Skrevet 9. august 2003 Mye kos, klem, kyss, "tilfeldig" berøring, pjusking og kosesnakking! Ja, +andre ting som ikke sømmer seg å fortelle om :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå