Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper virkelig noen kan hjelpe meg;)

Vi prøver på nr 3, har ikke hatt mensen siden februar..skal inn til gyn om noen uker, er snakk om at legen kanskje tror det er syster.

Men så var det til saken da...i går testet jeg svakt, men positivt synes jeg på billigtest stav og strimmel. Positiv på strimmel i dag også. Pluss at jeg testet knall knall positivt på el tester fra billigtester.no.

Gikk i dag og hadde oss litt...og kjente som om noe skulle eksplodere der inni, kjentes egentlig litt som el...men fikk fryktelig vondt på begge sidene av nedre mage etterpå....Noen som har kjent noe lignende??'

Tenker litt om det kanskje kan være syster som har gådd hull på.

Veldig rart å ha svake men godt synlige bt...to dager på rad og opp til t om dagen. Har hatt positive eltester 5 dager på rad nå, men den som ko i dag slo alle rekkorder.

Ønsker mange svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, håper virkelig noen kan hjelpe meg;)

Vi prøver på nr 3, har ikke hatt mensen siden februar..skal inn til gyn om noen uker, er snakk om at legen kanskje tror det er syster.

Men så var det til saken da...i går testet jeg svakt, men positivt synes jeg på billigtest stav og strimmel. Positiv på strimmel i dag også. Pluss at jeg testet knall knall positivt på el tester fra billigtester.no.

Gikk i dag og hadde oss litt...og kjente som om noe skulle eksplodere der inni, kjentes egentlig litt som el...men fikk fryktelig vondt på begge sidene av nedre mage etterpå....Noen som har kjent noe lignende??'

Tenker litt om det kanskje kan være syster som har gådd hull på.

Veldig rart å ha svake men godt synlige bt...to dager på rad og opp til t om dagen. Har hatt positive eltester 5 dager på rad nå, men den som ko i dag slo alle rekkorder.

Ønsker mange svar ;)

Ingen ?? Dytt dytt ;)

Gjest Alabama
Skrevet

Cyster på eggstokkene? En innvendig UL vil gi deg svaret.

Hilsen "søtster Alabama"

Skrevet
Cyster på eggstokkene? En innvendig UL vil gi deg svaret.

Hilsen "søtster Alabama"

Ja får vente til jeg har vert der å høre hva han finner ut. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...