Gjest Volven Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 (endret) Er det mulig å fjerne reklamebanneret øverst på piczo hjemmesiden? Hvordan gjør man det i så fall? Pop up reklamen bryr jeg meg ikke om, den sjenerer ikke meg. Men reklamebanneret øverst på siden derimot... grrr. Det var ikke sånn før Og en annen ting. Hvis en trykker på knappen "oppgrade account" under kontoinnstillinger, blir det betaling da eller hva skjer? Håper noen der ute kan svare meg, please Endret 14. august 2009 av Volven
Gjest Volven Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Hmmm... ingen som vet? Jeg fant noe som kan opplyse saken litt: How Can I Remove Ads from My Site? There are two ways to remove ads from your Piczo site. The first is to reach a high rank in the Piczo Community. Those members with the most Visitors to their site have the ads automatically removed from their site. The first step is to add a Piczo Rank Badge to your site. Next you need to increase the number of Visits to your site and get a new rank badges. Once you have reached Ultimate Rainbow Member Status, the banner ad at the top of your page will be removed. Each person who goes on your site can only give you ONE visit per day. Click here to learn more. The second way is you can subscribe to Piczo Plus, which allows you to pay for an ad-free site and a custom domain name. Click here to learn more. Linken til dette er her: http://cdnimg.piczo.com/static/FAQ/piczo_FAQ.html#section3
vesla86 Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Ja, der har du vel svaret. Du må enten få mer trafikk til siden din (flere besøkende) eller oppgradere til betalingsversjonen av tjenesten.
Gjest Volven Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Ja, der har du vel svaret. Du må enten få mer trafikk til siden din (flere besøkende) eller oppgradere til betalingsversjonen av tjenesten. Ja, det må nok være sånn Klikket på oppgraderingsknappen på piczo siden og da blir det betalingsside uten reklame.
Gal_dame Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Adblock Plus funker kanskje så lenge det ikkje er sånn adobe flash player reklame ting..
Gjest Volven Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Adblock Plus funker kanskje så lenge det ikkje er sånn adobe flash player reklame ting.. Det er et sånt reklamebanner som det er på hjemmesiden på freewebs også. Likt det du ser på ABC startsiden osv. Om andre ser siden er det jo der like godt. Det er nok enten å betale eller få mange besøk på siden for å få det fjernet evt. Men greit å vite at en kan fjerne det hvis en vil. Takk for fine svar fra dere begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå