LamaLover Skrevet 14. august 2009 #1 Del Skrevet 14. august 2009 Føler meg egentlig litt for høy til å gå i høye hæler, men så er det så mange fine høyhælte sko der ute! Jeg kan gå med noen med små hæler, men er litt usikker på andre. Var totalt imot før, men nå er jeg ikke like konservativ mer. Hva er deres menigner? Er såpass høye damer (som jeg evt blir med høye sko) hot or not? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 14. august 2009 #2 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg er like høy som deg, og jeg går ofte med høyhælte sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #3 Del Skrevet 14. august 2009 Selvfølgelig kan du gå med høye hæler. Det er da ikke noe galt med å være høy. Bare tenk på modellene, de er sjendel under 180. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 14. august 2009 #4 Del Skrevet 14. august 2009 Det er kult det, vel, så lenge du kan gå på dei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 14. august 2009 #5 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har venninner som er over 180, og som bruker høyhælte sko av hjertens lyst. De får masse positiv oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 14. august 2009 #6 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Jeg er akkurat like høy som deg, og har aldri tenkt tanken at jeg ikke skulle kunne gå med høye hæler. Syns høye hæler er flott, jeg. Om man klarer å gå på dem, vel og merke, da jenter som stavrer rundt på hælene de absolutt må gå på, ikke er særlig pent. 174 cm er også riktignok over snittet for jenter, men heller ikke så høyt at det er spesielt påfallende, vil jeg si. Jeg syns man bør være stolt av høyden sin. Men jeg før i tiden misunnet de som var "små og søte", er jeg nå glad for å være høy. (Og så tenker jeg at jeg har mer å gå på når jeg begynner å krympe som gammel. ) Selv velger jeg sjelden de aller høyeste hælene, men det handler mest om komfort. Jeg orker ikke å lide særlig mye for skjønnhet, så jeg er opptatt av skoene skal være gode rundt foten og at de ikke skal være høyere enn at jeg kan bruke dem uten å tenke for mye på at de er der. Men jeg føler meg alltid fin når jeg tar på meg hæler. Det er sikkert noe med at man blir litt mer sensuell. Og jeg syns ikke høye hæler er kvinnefiendtlig, som en eller annen blogger hevdet. Endret 14. august 2009 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 14. august 2009 #7 Del Skrevet 14. august 2009 Klart du kan! Er et par cm høyere enn deg, og har brukt høyhælte sko masse (før ryggen sa fra at det var uaktuelt....). Men kjøp sko som er gode å gå i, da er det også lettere å gå pent i skoene (høye hæler er fint hvis og bare hvis man kan gå i dem). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 14. august 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 14. august 2009 Takk for svar! Da skal jeg prøve meg i litt høye hæler og se om jeg føler meg komfortabel med det=) Jeg ser jo andre som er høyere enn meg som går med det, og synes ikke det gjør noe liksom. Det er vel kanskje det å være høyere enn gutter jeg ikke liker helt;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 16. august 2009 #9 Del Skrevet 16. august 2009 Høye jenter med høye hæler er kjempefint, så lenge de er komfortable med det og kan gå på de! Prøv å gå med det noen ganger og så finner du fort ut om du liker det eller ikke;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pegs Skrevet 16. august 2009 #10 Del Skrevet 16. august 2009 Føler meg egentlig litt for høy til å gå i høye hæler, men så er det så mange fine høyhælte sko der ute! Jeg kan gå med noen med små hæler, men er litt usikker på andre. Var totalt imot før, men nå er jeg ikke like konservativ mer. Hva er deres menigner? Er såpass høye damer (som jeg evt blir med høye sko) hot or not? hvor høy er du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #11 Del Skrevet 16. august 2009 Hun er 174. Du gjorde samme tabbe som jeg har gjort tidligere. Leste ikke overskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #12 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg er 180 cm og jeg elsker å bruke høye hæler, det er mye finere enn lave sko:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #13 Del Skrevet 16. august 2009 Det kommer litt an på hva slags kroppstype man har. Har du kort overkropp og veldig lange ben synes jeg ikke det er pent med høye hæler. Da blir det et misforhold. Har du derimot middels lange eller korte ben i forhold til overkroppen, så bruk hæler i vei! Synes en del kvinner ikke har bevissthet rundt kroppens proporsjoner. Utrolig stygt når kvinner med veldig lange ben og kort overkropp, stavrer på høye hæler, for ikke å snakke om platå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. august 2009 #14 Del Skrevet 16. august 2009 Selvfølgelig kan du bruke høye hæler! Synes det er flott, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guitaress Skrevet 17. august 2009 #15 Del Skrevet 17. august 2009 Takk for svar! Da skal jeg prøve meg i litt høye hæler og se om jeg føler meg komfortabel med det=) Jeg ser jo andre som er høyere enn meg som går med det, og synes ikke det gjør noe liksom. Det er vel kanskje det å være høyere enn gutter jeg ikke liker helt;p Det kjenner jeg veldig igjen! Jeg er nemlig 181 og har liksom aldri fått meg til å gå med høye heler.. Det er mange menn som er 180, men det er ikke så mange som er rundt 190, som jeg fort blir med heler. Jeg merker markant forskjell. Men, nå har jeg heldigvis fått meg en kjærste på 196! Så det hjelper litt.. Nå må jeg bare vende føttene mine til høyhelte sko.. sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 20. august 2009 #16 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg er 177 og bruker gjerne høye hæler når jeg skal pynte meg. Om jeg blir atskillig høyere enn en det menn, driter jeg i... Enkelte ting slutter man å bekymre seg for når man passerer 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 21. august 2009 #17 Del Skrevet 21. august 2009 Eg er høgare enn deg og går ofte i høge hæler. Syntes det er ganske gøy å vere litt høgare enn dei fleste: ein får masse oppmerksomhet (nesten ALLTID positiv), folk finner deg lettare i mengder og ein får med seg ganske mye Nå er ikkje eg høgare enn 178, så eg svever ikkje langt over folke mengden, men er som regel blandt dei høgaste og ser ikkje noko problem i det Det er viktigare at du kan gå på dei enn kor høg du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 21. august 2009 #18 Del Skrevet 21. august 2009 jeg er vel ca 172cm å går med rundt 11 cm høye hæler, skulle fortsatt ønske jeg var litt høyere, og være høy er utrolig pent, vakkert, elegant og sexy og tiltrekker mye oppmerksomhet, håper jeg vokser meg høyere, ta på deg høye hæler og vær stolt !!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. august 2009 #19 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg er mange cm høyere enn deg, og jeg syns det er en selvfølge at jeg skal kunne gå med høye hæler. 174 er jo ikke så høyt at jeg ville puttet deg inn i kategorien "høy jente" engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 23. august 2009 #20 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg er like høy som deg, og jeg bruker høye hæler nesten hele tiden. Ikke bare en liten hæl heller, men sånn 10 cm-hæler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå