Gå til innhold

Jomfru

Gjest Gjest_June_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_June_*
Skrevet

Jeg er jomfru og har nå fått kjæreste. Hva kan jeg forvente meg første gang egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er bra at din første gang blir sammen med en du er trygg på og er glad i :)

Den første gangen oppleves forskjellig av mange. min første gang: Jeg var våt og klar, men allikvel føltes det ut som om utstyret hans var ALT for stort...det gjorde litt vondt. da det begynte å bli godt, så kom han...Jeg blødde ikke etterpå. det er det noen som opplever. jeg hadde faktisk sex to dager på rad etter dette, og det ble bare bedre og bedre. typen jeg hadde da var veldig omtenksom:)

Lykke til :)

Ps: Vent til du er helt klar, ikke føl deg presset. Jeg ventet i ca 2 måneder med min første.jeg sov over en del ganger på feltseng faktisk, før jeg turde å legge meg ved siden av ham og bli fristet ;)

Endret av DaYdReAm
Gjest Gjest_Bill_*
Skrevet
Jeg er jomfru og har nå fått kjæreste. Hva kan jeg forvente meg første gang egentlig?

Forbered deg på hvordan du skal takle sexpress. Vær sikker på at du har sex for din egen del og ikke for hans del. Si nei til ting som du ikke har lyst til. Ta styringen. Du kan også ta initiativ. Da kan du lettere gjøre det som du har lyst til.

Unngå å hoppe til køys for tidlig for å ikke bli skuffet om det skjærer seg mellom dere. Han bør bevise at han ikke bare er sammen med deg for sexens skyld før dere gjør noe.

Bruk kondom for å unngå kjønnsykdommer og graviditet.

Ellers kan det jo være lurt å bli kjent med seg selv først. Da er det lettere å fortelle partneren hva du liker. Husk at ingen damer (og menn) er like, så man er nødt til å snakke sammen (eller å vise partneren) i starten.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...