Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Har møtt en veldig kjekk type og vi har hatt så og si daglig kontakt siste halve året. Traff han rett etter at jeg og samboeren min hadde gått fra hverandre, hadde faktisk ikke flyttet ut en gang, men hadde vært slutt en periode. Jeg og sambo har barn sammen, hus, bil og hele pakka. Vært sammen i mange år og pga av dette så har jeg ikke hatt lyst til(eller vært klar for den del) å gå rett inn i et nytt forhold. Noe som han jeg har møtt også var enig i. Jeg har veldig respekt for og er glad i eksen min, og jeg føler det blir respektløst og bare hoppe over på noe nytt. Vil ha ting på plass før jeg tar det steget. Vi har snakket veldig mye sammen om ting, fremtid osv og ser jo for oss en fremtid sammen, men begge er litt usikre pga av alt rundt oss, familie barn o.l Problemet mitt er det at han nye var veldig på første månedene. Ringte sendte melding osv, dette har dabbet en del av, noe som klart er naturlig etter 6måneder;) Men jeg sliter med det at jeg hele tiden må ha bekreftelse fra han på at ting går bra.. Sender jeg melding til han så får jeg alltid svar, eller han ringer, men jeg blir så usikker viss det går et par dager der jeg ikke hører fra han. Føler da at han ikke egentlig er så interessert, men at det bare er litt spennendes liksom.. Har spurt han om dette og han sier at han hadde sagt det viss han ikke ville ha kontakt med meg. Noe jeg tror på for han virker ærlig, men forstår ikke hvorfor jeg hele tiden må gå med denne tvilen i meg.. Han blir jo selvsagt lei av hele tiden å måtte bekrefte dette:/ Og når jeg leser her inne så blir jeg jo ennå mer i tvil for viss det er noen som skriver at typen/dama er litt off så betyr det h*N ikke er interessert og vedkommende kan bare skippe hele greia!! Tenker da med en gang at nei, han er nok ikke egentlig interessert!! Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget... kanskje bare få bekreftet at ja, det er jeg som er en paranoid, masete kjerring;) Vi er forresten i 30årene begge to og har to barn hver så det er ikke bare bare å hoppe i det heller. Blir veldig betenkt selv innimellom for det er så mange som blir involvert. Vi må liksom være sikre begge to;)
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Så si TIL HAN at du vil ha litt kontakt hver dag da vel? Du kan feks si at "du, siden vi ikke bor sammen og legger oss sammen, så hadde det vært koslig me en nattamelding de dagene vi ikke har noen kontakt?" og si det på en positiv måte når dere begge er i godt humør, så han ikke tar det som mas eller klaging Om det er noe han ikke ønsker - så betyr ikke det at han ikke er interessert i deg, men om han ikke er villig til å gjøre det når det er noe du ønsker og SIER fra om til han - ja, så passer dere vel ikke så godt sammen? ...hvis noe så lite egentlig er et problem...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Hovudproblemet er vel at han blir litt off i perioder(et par dager kanskje) for så å være veldig på... Det skaper usikkerhet hos meg:)
Gjest ?? Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Men dere har jo ikke et forhold..? Så hva er problemet? Ingen meldeplikt da.
amare Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Er du i tvil, så er det tvil tilstedet!! tilogmed jeg har lært det allerede.. hmm
I Grosny Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Har møtt en veldig kjekk type og vi har hatt så og si daglig kontakt siste halve året. Traff han rett etter at jeg og samboeren min hadde gått fra hverandre, hadde faktisk ikke flyttet ut en gang, men hadde vært slutt en periode. Jeg og sambo har barn sammen, hus, bil og hele pakka. Vært sammen i mange år og pga av dette så har jeg ikke hatt lyst til(eller vært klar for den del) å gå rett inn i et nytt forhold. Noe som han jeg har møtt også var enig i. Jeg har veldig respekt for og er glad i eksen min, og jeg føler det blir respektløst og bare hoppe over på noe nytt. Vil ha ting på plass før jeg tar det steget. Vi har snakket veldig mye sammen om ting, fremtid osv og ser jo for oss en fremtid sammen, men begge er litt usikre pga av alt rundt oss, familie barn o.l Problemet mitt er det at han nye var veldig på første månedene. Ringte sendte melding osv, dette har dabbet en del av, noe som klart er naturlig etter 6måneder;) Men jeg sliter med det at jeg hele tiden må ha bekreftelse fra han på at ting går bra.. Sender jeg melding til han så får jeg alltid svar, eller han ringer, men jeg blir så usikker viss det går et par dager der jeg ikke hører fra han. Føler da at han ikke egentlig er så interessert, men at det bare er litt spennendes liksom.. Har spurt han om dette og han sier at han hadde sagt det viss han ikke ville ha kontakt med meg. Noe jeg tror på for han virker ærlig, men forstår ikke hvorfor jeg hele tiden må gå med denne tvilen i meg.. Han blir jo selvsagt lei av hele tiden å måtte bekrefte dette:/ Og når jeg leser her inne så blir jeg jo ennå mer i tvil for viss det er noen som skriver at typen/dama er litt off så betyr det h*N ikke er interessert og vedkommende kan bare skippe hele greia!! Tenker da med en gang at nei, han er nok ikke egentlig interessert!! Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget... kanskje bare få bekreftet at ja, det er jeg som er en paranoid, masete kjerring;) Vi er forresten i 30årene begge to og har to barn hver så det er ikke bare bare å hoppe i det heller. Blir veldig betenkt selv innimellom for det er så mange som blir involvert. Vi må liksom være sikre begge to;) Hvis han har gått og hatt lyst på deg et halvt år uten å komme noen vei, så er han nok litt mindre heit enn han var den første tiden. Han syntes til og med at du er så deilig at han kunne vente litt på deg. Turte vel ikke si annet for ikke å skremme deg vekk. Du hadde han på kroken, men den kroken sitter ikke så godt lenger. Du må hove han inn før han forsvinner helt. En real omgang med sex er nok det strakstiltaket jeg vil anbefale.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Hvis han har gått og hatt lyst på deg et halvt år uten å komme noen vei, så er han nok litt mindre heit enn han var den første tiden. Han syntes til og med at du er så deilig at han kunne vente litt på deg. Turte vel ikke si annet for ikke å skremme deg vekk. Du hadde han på kroken, men den kroken sitter ikke så godt lenger. Du må hove han inn før han forsvinner helt. En real omgang med sex er nok det strakstiltaket jeg vil anbefale. Så enig så enig men venter ikke for alltid..... men det virker som det er du som er så USIKKER???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå