Gå til innhold

hvor tørker dere klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et lite vaskerom, hvor det ikke er plass til å tørke klær (annet enn i tørketrommel da). Har ikke tørkestativ ute, men vurderer det. Vi tørker derfor klær på stativ som vi setter i stuen. Greit nok det, men det er jo alltid fremme og ikke særlig pent da (og tar plass)....

Vet ikke om jeg har en dårlig tørketrommel, men synes alle klær krymper når jeg tørker dem i den. Bruker den derfor bare til håndklær og sengetøy.

Vi skal bygge på huset, og endre en del på de ekststerende rommene. Noen med gode tips til vaskeromsløsninger eller annet i forhold til klestørking? Eller gode tørketromler, hvor klærne ikke blir to størrelser mindre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klærene vil krympe uansett hvilken trommel dere bruker. Det er VARMT i en trommel, og da vil klærene krympe. Det står på vaskelappen om klær kan tromles eller ikke. Ting som ikke skal vaskes på mer enn 40 grader skal ikke tromles - de tåler ikke varmen.

Jeg tørker klær på gjesterommet, med vinduet på gløtt. Hadde jeg hatt større bad eller vaskerom hadde jeg tørket der. Hva med å utvide badet, eller bygge på en tørkebod? Å tørke klær i oppholdsrom er ikke anbefalt, på grunn av inneklimaet (i tillegg til at det ser rotete ut).

Gjest Gjest_Pippi_*
Skrevet

Vi tørker klær på vaskerommet, som regel, da vi har stor plass.

Trommel bruker jeg kun på sengeklær og håndklær innimellom.

Vi skal få ny innredning på vaskerommet snart, og da synes jeg det er

viktig å få med gode tørkeløsninger som har god plass. Vaskerommet

vårt er i kjelleren, så det er sjeldent jeg tørker klær ute, (selv om de lukter

så friskt og godt etterpå). Hva med en sånn tørkeløsning om dere får plass?

Tørkesnor Clas Ohlson 349,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...