Gå til innhold

Vi feirer bursdagen til 2 barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har en god kompis i barnehagen som har bursdag nesten samtidig som han, så vi har bestemt oss for å slå sammen bursdagene til én fest.

Jeg skal lage sjokoladekake, og hadde tenkt å lage den som et tog. Da kan det stå "Knut" 4 år på den ene vogna og "Morten" 5 år på den andre, hvis dere skjønner hva jeg mener. Da får de liksom hver sin kake selv om bursdagene er slått sammen.

Iallefall bestemte jeg meg for at jeg skulle hive inn et innlegg her, å se om noen har andre tips eller forslag til morsomme løsninger! :)

Jeg er ikke så kreativ og oppfinnsom av meg, så tar gjerne imot ideer!:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Fotballmamma
Skrevet

Da sønnen min feiret bursdagen sin med en klassekamerat tidligere i år, laget jeg en fotballbanekake, hvor gutta hadde vært sitt lag. Sønnen min hadde grønne seigmenn sin halvdel, kameraten røde og de gule var selvsagt dommere ;)

Det var veldig stas! Så hvis gutta er fotballinteresserte kan kanskje det være noe?

Skrevet

Det var ikke en dårlig ide!:)

Ungen min er nok ikke sånn veldig fotballinteressert. Han liker å sparke ball og slikt, men skjønner ikke reglene og "gangen" i spillet. Kompisen er et år eldre, så han ville nok like en sånn kake veldig godt! Takk for forslaget!:)

Flere?

Skrevet

jeg lagde også togkake til mini når han fylte to. Et lite tips: ballerinakjeks blir veldig fine hjul :) Pynta ellers med nonstop og seigmenn og det vanlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...