Gå til innhold

Er det JEG som er urimlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg har før skrevet ett innlegg om lite sex i forholdet. Vi har atter en gang snakket om dette, og blitt enige om at vi må bli flinkere begge to.

Jeg føler (og vet) at det er han som ikke ønsker (feil ord, han sier han ønsker, men handlingen mangler) mye sex, men ser helt klart at vi er to om å få det til. :)

Vi har vært veldig låst i et mønster når vi har hatt sex, et mønster som ikke har gitt meg mulighet for å være veldig aktiv. Vi snakket om hva han ønsket og hva han drømte om. Blant annet at jeg skulle sitte opp på han, og at jeg skulle være mer aktiv.

Nå vet jeg at han har vært ekstremt sliten disse dager, så jeg startet med å bare massere han på rygg/bryst, mens jeg satt opp på han (naken). Han lå og nøt det, og tok ikke på meg i det hele tatt.

To dager senere gjør jeg det samme igjen. Vi legger oss tidligere, og jeg tenner stearinlys på rommet. Vi har begge akkurat dusjet. Igjen sitter jeg naken overskrevs over han (han har boxer på), og jeg masserer han lenge. Ingen reaksjon. Ikke fysisk kontakt tilbake. Han har f.eks. ikke kost med puppene mine på over 9 år, og det gjorde han heller ikke nå.

Etter ca 15 minutter gav jeg meg, og det var fremdeles ingen reaksjon på noe. Da ble jeg både lei meg og frustrert, og til slutt ble jeg vel mest forbanna.

Jeg forventet ikke sex, men jeg forventet å bli berørt. Om ikke annet enn at han strøk på meg og tok på meg. Det trengte ikke være seksuelt, det trengte bare være en bekreftelse på at dette var godt. Og at han ønsket å ta på meg fordi jeg er meg. Fordi jeg er kona hans og han trenger meg. AT han finner meg attraktiv.

Nå er jeg egentlig enda mer oppgitt og frustrert enn noen gang. Han selv beklager det, men sier han var helt utladet. I går sa han ingen ting..

Akkurat nå kan jeg ikke se at dette kan føre noen steder. For meg var det faktisk vanskelig å eksponere meg selv slik, siden det har vært så lenge siden. Men når man i tillegg ikke får noe tilbake, føler jeg meg bare helt tom.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Hei

Uff.. dette høres ikke bra ut. Ikke noe morro når den ene ønsker/føler mer enn den andre. Har det omtrent på samme måten selv.

Som mann skjønner jeg jo ikke at han ikke har lyst da...

Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Åh... jeg kunne skrevet innlegget ditt selv..! Må bare gi deg en :klemmer: Jeg har snakket og snakket i mange år... og vi er enda der. Fordi han bare ER sånn.

Selv om vi har sex og det er bra. Så sliter jeg med dine opplevelser og tanker. Han er så...flat.

Og jeg tar meg i å fantasere villt om en annen. *sukker*

Gjest Gjest_lady_*
Skrevet

Dere er kanskje ikke helt seksuelt kompatible? Tenner ikke hverandre sånn helt generelt?

Jeg og mannen hadde det begge slik med våre respektive ex-partnere. Utrolig dårlige sexliv uten gnist, uten vilje, uten tenning. Men oss to sammen er noe helt annet!

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Dere er kanskje ikke helt seksuelt kompatible? Tenner ikke hverandre sånn helt generelt?

Jeg og mannen hadde det begge slik med våre respektive ex-partnere. Utrolig dårlige sexliv uten gnist, uten vilje, uten tenning. Men oss to sammen er noe helt annet!

Ja, det er mulig det er slik. Men jeg tenner lett og jeg vet han tenner på meg, når han orker. Og når vi har sex, fungerer det rimelig bra. Så det er ikke selve sexen jeg klager på, men mangelen på det.

Skrevet (endret)

I mange tilfeller så kan man miste lyst i perioder, det gjelder begge kjønn. Mye kan være det at partneren forventer, eller tror at den andre partneren forventer at all kosing skal ende opp i sex.

Et tips som er brukt av sexterapauter er å kose med hverandre i uker uten noen forventning om sex, noe som visstnok skal øke sexlysten. Kanskje han føler du krever sex av han? Jeg vet ikke, men skjønner du er frustrert!

Vet han at du liker at han koser med puppene dine?

Jeg vet ikke jeg, men jeg skjønner dere er i en vanskelig situasjon, jeg skjønner frustrasjonene dine, men det handler om å finne en løsning på ting og det virker ikke som om han er typen som gjør noe for å endre adferdsmønster. Så det virker som om du kanskje må gjøre ting annerledes.

Ønsker dere masse lykke til!

Endret av Fisk73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...