Gå til innhold

Hei og takk for all fisken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så langt har jeg tilbragt deler av sommeren duppende i sjøen ved Stavern. Jeg har funnet ut at Tigerbalsam hjelper på kløende myggestikk. Javisst har jeg tatt meg en tur over grensen og handlet. Bergenser som jeg er, er jeg dyrisk misunnelig på alle bosatt på riktig side av Oslofjorden.

I dag er jeg tilbake i byen mellom de syv fjell. Det regner, ganske riktig. Min hardt tilkjempede brunfarge vil snart vaskes vekk av den aldri sviktende vestnorske nedbøren.

Jeg har hatt en glimrende sommer så langt. Ville bare sende en sommerhilsen til dere alle :briller:

Vibeke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake, Vibeke!

Fint at du har hatt en fin sommer! Det har jeg også!

Forresten så tror jeg at vi har mer sommer i vente, så kanskje den vestnorske nedbøren ikke greier å ta knekken på brunfargen vår så snart som den hadde tenkt? :sjarmor:

Klem fra

Gjest Anonymous
Skrevet

Velkommen tilbake!!

Og en fortsatt god sommer. :D

Skrevet

Heisan, Vibeke! Fint i Stavern ja.....har mye familie der, søster'n min bl a! Er der ofte! Skal ha en uke ferie neste uke på hytta i Vestfold, så da blir d Stavern-besøk igjen!

Har du vært i Helsinki enda?

Skrevet

Hei Vibeke og velkommen tilbake!

Var på Stavern i fjor sommer - tok par øl på en pub, og lå over til neste dag. Fint der, blåser friskt (nesten uansett hvor varmt det er?)

Det ser ut som du får beholde brunfargen til langt ut i september i følge prognosene...

Skrevet

Så fint å se ansiktet ditt igjen!

Velkommen tilbake til oss!

:briller:

Skrevet

Øy! :D For en kos velkomstkomitè! :wink:

Jeg kom fra Helsinki i dag, chimp! Fikk med meg Suomelinna (eller hvordan det nå skrives), Linnamäki (tivoli), Vinterhagen (fin også om sommeren, og jeg elsker hager og drivhus), spiste masse sushi - og kreps som finnene er så glade i. Yummi!

Finsk er forøvrig et artig språk, altså, jeg gikk og smilte hele dagen av de rare ordene (rar på en gøyal og positiv måte, bare så det er sagt, det er ikke meningen å tråkke på noen finske tær her!). Og det mest praktiske av alt er jo at det meste er oversatt til svensk rett etterpå! Så på finsk blir alt sagt to ganger. Skal du på posthuset, går du til posti posten.

Så takk igjen for alle gode tips angående Helsinki! En herlig by.

Vibeke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...