Gå til innhold

Spennede interiørbutikker

Anbefalte innlegg

Gjest interiør-gjest
Skrevet

God morgen!

Er det noen som vet om noen fine og spennende interiør-butikker i Oslo-området?? Jeg er på jakt etter litt eksklusive ting i solid kvalitet. Det er mye fint ute og går, men jeg leter etter litt mer unike ting enn det du finner på kjedene som f.eks Kid...

Setter pris på alle svar!

Ha en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

http://homeinterior.no/

Her har de masse fint - alt fra møbler og lamper til kunst og småting, mange forskjellige prisklasser. Det er en selvstendig butikk, og har derfor ikke det alle kjedebutikkene har. Her finner du ingenting fra Sia og Broste og sånn som så mange har.

Jeg er litt inhabil siden jeg kjenner hun som driver butikken litt, men det er ikke tull allikevel! Anbefales.

Skrevet (endret)

God morgen til deg og!

Her kommer et hot tips! :)

Det åpner en ny interiørbutikk på Kjelsås i morgen! Søstrenes Rom for Rom! De har lagt seg på et eksklusivt nivå og skal føre bl.a merkene Gant, Lexington, Lisbeth Dahl, Ti Mo, Lene Bjerre og masse annet!

De skal selge alt fra møbler, kjøkkenutstyr, service, lys/servietter, baderomsartikler, litt smykker og klær(Ti mo!) Jeg har sett noe av sortimentet og det er superfint! I tillegg ser butikken veldig stilig ut! Shabby chic...

Anbefaler deg å ta turen opp på Kjelsåsplatået!

Lykke til!

Endret av *anne
Gjest Elfrida
Skrevet

Det er i det hele tatt mange spennende butikker på løkka, f.eks Frøken Dianas salonger, som er blanding av nytt og brukt, veldig kul butikk. Så er det også en liten interiørbutikk som jeg ikke husker hva heter rett over veien for restaurant Sult omtrent. Der er det også mye fin design.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei..

Jeg var på Søstrenes Rom for Rom på Kjelsås i helgen og det var helt strålende! Der hadde de masse fine merker, utrolig stilige ting, ikke slik som alle andre har! Hadde utrolig fine tekstiler (sengetøy, duker, håndklær osv), kult service, masse stilige lamper, lys, servietter og mye annet spennende. Diverse smått som gjør seg fint på et dekket bord! Til og med noen veldig kule smykker! Prisene var også fine!

Og så var det innmari hyggelig betjening og lokalet var fint!

Kan absolut anbefales!

:)

Skrevet

Mine favoritter:

Pur Norsk

Cirka Design

Norway Says

Tannum Møbler

Illums Bolighus

Konzept H-P

Støtter også anbefalingen av Eske.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg synes det er mange bra butikker på Frogner.

Skrevet
Mine favoritter:

Pur Norsk

Cirka Design

Norway Says

Tannum Møbler

Illums Bolighus

Konzept H-P

Støtter også anbefalingen av Eske.

Mange bra butikker i den lista :)

Norway Says-butikken holder på å avvikles i disse dager (offer for finanskrisen!) så de har 30% rabatt på det de har igjen.

Utopia Retro Modern er min favorittbutikk, det finner du hvertfall ting folk flest ikke har, og Fabio som eier butikken har mye mer på lager så hvis det er noe man er på utkikk etter som du ikke finner i butikken så lønner det seg å spørre :)

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har ikke bodd i Oslo på mange år, så denne må jeg notere fra neste gang jeg skal dit.

Selv går jeg alltid innom trauste Norway Design. Mye fint innimellom husflidstingene.

Skrevet

Jeg er fortsatt lei meg for at Norway Says på Grünerløkka har lagt ned butikken. De hadde utrolig mye fint.

Skrevet
Norway Says-butikken holder på å avvikles i disse dager (offer for finanskrisen!) så de har 30% rabatt på det de har igjen.

Fortsatt? :klø: Det må da begynne å bli timt der snart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...