Gjest Gjest_GJEST_* Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Har et spm. Du ser en fyr som har en sinnsyk kropp på stranda og jeg mener Brad Pitt Kropp, ansiktet er kanskje ikke brad pitt men litt over gjennomsnittet.. , han kommer bort og sier hei! Hva er tanke gangem deres ? Hvordan analyserer dere situasjonen , og hva tenker dere ?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Har et spm. Du ser en fyr som har en sinnsyk kropp på stranda og jeg mener Brad Pitt Kropp, ansiktet er kanskje ikke brad pitt men litt over gjennomsnittet.. , han kommer bort og sier hei! Hva er tanke gangem deres ? Hvordan analyserer dere situasjonen , og hva tenker dere ? Flott kropp, liten hjerne - hva faen er det han vil?
Nuith Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Uansett hvordan fyren ser ut, hvis en ukjent kommer bort til meg i en slik situasjon (på stranda føles veldig utsatt, både fordi det er litt for "intimt" å ha ukjente tett innpå seg når man er nesten naken, og fordi det er vanskelig å finne på en god unnskyldning for å forlate personen uten å spolere dagen) så er det eneste jeg tenker "gå bort, gå bort" - evt håper at det han vil bare tar noen få sekunder og så går han igjen. Jeg har vært på stranden og hatt gutter som uten videre kom bort, slo seg ned 10 cm fra meg og skravlet i vei mens jeg ignorerte dem så godt jeg kunne. Eneste de lykkes med er å få meg til å dra til en annen strand neste gang. Om jeg er på stranda, vil jeg slappe av. I fred.
Gjest EmilyLane Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg har aldri gått gaga over en mannskropp, jeg ser på ansiktet og helheten. Jeg hadde nok lurt på om puppen min hadde falt ut av bikinien og han ville gjøre meg oppmerksom på det før alle andre så det.
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Jeg hadde sagt hei tilbake og hørt på hva fyren hadde å si. Utifra det kunne jeg kanskje vurdert om han var en ok fyr. Man kan jo være smart og interessant selv om man har en flott kropp også. Hva ville man gjort om en litt puslete og nerdete gutt kom å sa hei? Man bør faktisk gjøre det samme uansett hvordan fyren ser ut. Det går an å være høflig og vil man være alene så kan man si ifra på en hyggelig måte.
Ella_Grey Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Det kommer vel an på hva han hadde sagt og gjort etter hei'et. Hadde blikket gått rett ned på puppene og vurdert resten av kroppen hadde jeg vel tenkt gå-bort-gå-bort-gå-bort. Hadde han derimot holdt blikk-kontakt og sagt noe fornuftig så, hadde det vært greit.
Gjest Sandbekken Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Jeg sier som nuith, jeg hadde ønsket han skulle gå vekk. På stranda føler jeg meg usikker pga at man er så avkledd.. Hadde han begynt med sjekketriks og div, slik som alle sydenklysene driver med, hadde jeg nok reist meg og gått..
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 hadde det kommet en overgjennomsnittet kjekk fyr med kroppen til Brad Pitt bort og sagt "hei" - så hadde jeg SELVFØLGELIG sagt "hei" tilbake og tenkt "jeeeeeeeeeeezez, for en kropp" og så regner jeg med at jeg ikke hadde rukket å tenke så mye mer før han sa noe mer? Hva han vil aner man jo ikke noe om før han har sagt det - så hva skulle det være å tenke på? - og til de som vil være alene på stranden.... hum.. kanskje sole dere i hagen isteden - det må da virkelig være ok å si hei til hverandre på en strand selv om man bare er i bikini?
Gjest Chrizzy Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 Jeg hadde sagt hei tilbake og lurt på hva han ville.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #10 Skrevet 14. august 2009 til TS - har du en Brad Pitt kropp? Og vurder å si hei på stranden? ....hvorfor denne tråden er det jeg lurer på???
Annikken Skrevet 14. august 2009 #11 Skrevet 14. august 2009 Jeg hadde trodd han kom fra Leger uten Grenser, Redd Barna eller TalkMore... Er også interessert hva meninga med denne tråden er... men jeg mistenker det er nok en forsøk på å "forstå" damer og sette fingeren på at vi er grunne golddiggere som bare er opptatt av menn med utseende og penger.
Gjest Tigress Skrevet 14. august 2009 #12 Skrevet 14. august 2009 Eg har gode manerer og likar pene menn, så eg ville snakka med han eg.
Gjest TS Skrevet 14. august 2009 #13 Skrevet 14. august 2009 Det var vel en her som var inne på hva tanken min med denne tråden var. Bare en mann som prøver og komme litt mere "innpå" damenes sinn Og det har dere klart og gjort for meg, setter stor pris på det kom gjerne med mer info. hilsen "strandløven"
Gjest Shelob Skrevet 14. august 2009 #14 Skrevet 14. august 2009 Ha ha nå måtte jeg tenke på en bekjent med fin kropp men med et ansikt som, vel... ikke apellerer til meg for å si det slik. Jeg tror desverre ikke en sekk over hodet hadde hjulpet heller. Nei, kropp eller ei, det er totalinntrykket som gjelder.
Sarah_83 Skrevet 14. august 2009 #15 Skrevet 14. august 2009 Til TS, hvis en kommer bort å sier hei, så er vel det hyggelig. Hadde sagt hei tilbake. Hva har kroppen hans med saken å gjøre? Et godt eksempel på at damer analyserer for mye. Saken er bare at det kom en bort å sa hei.
Suzy Skrevet 14. august 2009 #16 Skrevet 14. august 2009 Har et spm. Du ser en fyr som har en sinnsyk kropp på stranda og jeg mener Brad Pitt Kropp, ansiktet er kanskje ikke brad pitt men litt over gjennomsnittet.. , han kommer bort og sier hei! Hva er tanke gangem deres ? Hvordan analyserer dere situasjonen , og hva tenker dere ? Jeg skjønner ikke helt spørsmålet jeg... :klø: Det kommer en fyr som ser bra ut bort og sier hei - ja, da tenker jeg "javel?" og venter på at han sier noe mer som tilkjennegir hva han vil. Antagelig skal han spørre etter nærmeste kios, hvor mye klokka er, om han kan få fyr på røyke eller noe annet praktisk - så da er jeg høflig da og ser ikke at jeg trenger analyser noe utover det..?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #17 Skrevet 14. august 2009 Da tenker jeg JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DET FINNES EN GUUUUUD!! (For det er i så fall bevist, når en slik mann skræver over ungeflokken min, som graver høler, sloss, kaster sand, kliner med is og eter sand. For å snakke med MEG.
LykkeLotta Skrevet 14. august 2009 #18 Skrevet 14. august 2009 Da tenker jeg JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DET FINNES EN GUUUUUD!! (For det er i så fall bevist, når en slik mann skræver over ungeflokken min, som graver høler, sloss, kaster sand, kliner med is og eter sand. For å snakke med MEG. He he! Nå fikk jeg ett artig bilde i hodet. Jeg for min del hadde nok gitt fyren ett nanosekund til å kunne ytre noe litt mer interessant enn at det er ett flott vær du! Jepp, dæffår er vi på stranda sø! Fin kropp betyr automatisk ikke at det er fint mellom øra.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. august 2009 #19 Skrevet 14. august 2009 Jeg hadde lurt på når jeg måtte fortelle fyren at jeg er hetro...
Christa Skrevet 14. august 2009 #20 Skrevet 14. august 2009 Jeg hadde lurt på når jeg måtte fortelle fyren at jeg er hetro... He, he. Brutal, du er ikke sann! :-) Flirer ennå.... Men jeg skjønner ærlig talt ikke problemet. Hvis en fyr kommer bort, uansett utseende, så svarer du høflig og greitt. ferdig med det. Vil han noe spesielt, så får han innlede en samtale, da...Ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå