Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten vår begynner i barnehage neste mnd. Lurer på en ting, hun passer snart ikke body lengre (de går ikke lengre opp enn til str.86), hva er normalt å bruke da når de ikke bruker body lengre? trøye og sånn bleietruse oppå bleien eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jenten vår begynner i barnehage neste mnd. Lurer på en ting, hun passer snart ikke body lengre (de går ikke lengre opp enn til str.86), hva er normalt å bruke da når de ikke bruker body lengre? trøye og sånn bleietruse oppå bleien eller?

Jeg begynte å bruke underskjorte og vanlig truse over bleien på vår yngste datter, da var hun litt over året. Det har funket veldig bra;)

Skrevet

Ok. Ja, blir vel det en må bruke, har vel ikke så mange andre alternativer:) takk for svar

Skrevet

Litt OT men det finnes bodyer til størrelse 104. Jenta vår gikk i hvert fall med body til hun var 3 og sluttet med bleie.

Skrevet
Ok. Ja, blir vel det en må bruke, har vel ikke så mange andre alternativer:) takk for svar

Husker da jeg brukte boddy til mine, da hadde de opp til str 98....;)

Skrevet
Litt OT men det finnes bodyer til størrelse 104. Jenta vår gikk i hvert fall med body til hun var 3 og sluttet med bleie.

Åå, kan jeg spørre hvor du kjøpte de bodyene?

Jeg har bare vært på H&M og de sa at de bare hadde opp til 86. Suns det var litt rart for hadde regna med de skulle gå høyere opp...

Skrevet

Jeg har bare vært på H&M og de sa at de bare hadde opp til 86. Suns det var litt rart for hadde regna med de skulle gå høyere opp...

Jeg vet bestemt at BabyShop har opp til 104. Mener også bestemt at H&M i hvert fall har til 98 for det er der vi har handlet mest. Har også en i merket Joha (fås vel i hvert fall på Bogerud og Cubus?) i størrelse 100. Tror kanskje de har i 110 også (litt andre størrelser). Ullbodyer pleire vel også å gå et strykke oppover i størrelse. Men vi handlet stort sett på de vanlige kjedebutikkene (Lindex, KappAhl og Cubus i tillegg til H&M) og hadde som sagt bodyer i 3 år.

Skrevet

Når jeg ser på nettsiden til H&M nå, så klarer jeg ikke finne bodyer over størrelse 86. Det er jo der grensen går for baby-størrelsene deres. Det er jo et par år siden jeg handlet bodyer der nå. Men BabyShop har jeg sett reklamert i våres med størrelse 104 i hvert fall.

NameIt tror jeg også har bodyer i større størrelser. De har jo babyklær opp til 86 og barneklær i de større størrelsene, men så har "mellomkategori" i størrelse 74-98 som jeg likte veldig godt Der bør det også være bodyer.

Skrevet

Tusen takk for svar, skal sjekke ut butikkene:)

Skrevet

Name it-butikkene har bodyer inntil str. 98 :)

Skrevet

Lindex har vel bodyer til str 98 i hvertfall.

Skrevet

Da folkens har jeg vært og shoppet klær til jenta vår. Fant bodyer i 92 på Lindex og kjøpte noen i 98 på reflex. Var glad da jeg fant det, syns body er mest prakisk når de er så små.

Skrevet

Bra at du fant noe som funker :) Men jeg lurer på én ting: Hvorfor bruke truse utenpå bleien? (Hvis man altså bruker trøye, ikke body.)

Skrevet
Bra at du fant noe som funker :) Men jeg lurer på én ting: Hvorfor bruke truse utenpå bleien? (Hvis man altså bruker trøye, ikke body.)

Vi har kuttet ut body og bruker trøye isteden og har ikke truse utenfor bleien. Ser ikke poenget.

Skrevet

Nei, si det, hehe. Tenkte bare kanskje at det holdt bleien oppe litt. Men er sikkert ikke noe vits i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...