Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Nå har jeg knapt vært på gymmen i sommer, kanskje 2 ganger disse tre måndene og det har dessverre gått utover kroppen. Jeg har gått ned 6 kg (82kg i dag) og trives best rundt 90 kg (1.85 cm). Jeg har fortsatt lav fettprosent da 4 av de 6 tidligere magerutene vises. Har passet på kostholdet, men har vel drukket mellom 1-4 pils vær kveld i hele sommer. Musklene på forarmen har virkelig tapt seg, og jeg har tapt litt skulder også. Benene er nogen lunde de samme da jeg har brukt endel tid på sprinttrening i hele sommer. Føler vel egentlig at de drøye to årene jeg har brukt på å bygge kropp vil være bortkastet allerede til neste sommer. Nå skal jeg snart studere og da blir det vel ennå mindre tid til trening. Noen flere som føler at det har gått til h****te med kroppen i løpet av sommeren?
Wiggins Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Jeg har da absolutt fått trent i sommer, men så er min treningsform sykling, ikke jernpumping. Det er litt lettere å få seg selv til å ta en sykkeltur ute på landeveien når været er fint enn å ta turen inn på et svett treningsstudio. Videre har jeg drukket 0 pils hver dag i sommer. Øl inneholder en del kalorier, når det kommer på toppen av alt det andre du spiser vil du etterhvert legge på deg en del fett. Det er da ikke umulig å få tid til å trene mens du studerer. Jeg drev både med trening og andre ting da jeg studerte.
Annikken Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 (endret) Jeg hadde også et lite opphold i sommer, og den første treninga (styrke med mange reps) etter ferien var JÆVLI. Vraltet rundt som en gås de to neste dagene. MEN etter det tok det seg utrolig raskt opp, og bare i underkant av to uker etterpå er jeg tilbake der jeg var før ferien! Så lenge du har bra grunnlag, tar det ikke lang tid å bygge seg opp igjen. Det er verre om du er helt nybegynner og utrent. Har lest at det tar ca like lang tid du hadde treningsfri å komme tilbake til formen, men det er vel individuelt og avhengig av hvor bra trent du var og hvor bra trent du ønsker å bli igjen. 3 måneder er nok lenge, men jeg synes ikke det du gjorde før er bortkastet i det hele tatt! Som sagt har du fordeler ved å ha trent før, og vil komme raskt tilbake i form igjen med en liten ekstra innsats. Bit sammen og kjør på, så er du nok tilbake etter et par måneder, kanskje mindre også (Og prøv å ta kortere pause neste gang, så slipper du dilemmaet ) Endret 15. august 2009 av Annikken
Chanel.No5 Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Jeg hadde også et lite opphold i sommer, og den første treninga (styrke med mange reps) etter ferien var JÆVLI. Vraltet rundt som en gås de to neste dagene. Bra beskrivelse!! Herlig! Kjenner meg igjen etter ett opphold fra styrkrtrening!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå