Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Misslisa
Skrevet

Jeg har sluttet med pilla for 6 måneder siden fordi jeg vil ha barn. Nå lurer jeg på om det er verdt det. Jeg har skikkelig vondt i bystene i 3 uker og jævlige menssmerter den siste. Jeg blir gal!!! Klarer ikke å ha på meg BH og går bare rundt og forbanner puppene.... Jeg var ikke sånn for 2 måneder siden. Noen som har noen gode råd om å lindre smerten og sensitiviteten i brystene? Kjerringråd? Jeg går til akupunktør, men det hjelper ikke.... Hjelper mot andre ting da. Noen erfaringer?

Tusen takk for svar! :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du er gravid? Kan jo ha mensen selvom, og hvis det var forandret så kan det faktisk hende at det er det?:)

Gjest gjestinnen
Skrevet
Jeg har sluttet med pilla for 6 måneder siden fordi jeg vil ha barn. Nå lurer jeg på om det er verdt det. Jeg har skikkelig vondt i bystene i 3 uker og jævlige menssmerter den siste. Jeg blir gal!!! Klarer ikke å ha på meg BH og går bare rundt og forbanner puppene.... Jeg var ikke sånn for 2 måneder siden. Noen som har noen gode råd om å lindre smerten og sensitiviteten i brystene? Kjerringråd? Jeg går til akupunktør, men det hjelper ikke.... Hjelper mot andre ting da. Noen erfaringer?

Tusen takk for svar! :goodbye:

:klø: Hmm,har vel ikke noen gode råd,men lurer på noe : Du skriver du har menssmerter,men er det i betydning av at du HAR mensen,eller har du mens-LIGNENEDE smerter? For det første som slo meg etter å ha lest innlegget ditt,var at dine vonde bryst KAN komme av at du ER gravid...Og noen har jo blødninger selv om de er gravid,så har du sjekket dette ?

:klem: fra en som egentlig er bruker her...

Gjest Misslisa
Skrevet
:klø: Hmm,har vel ikke noen gode råd,men lurer på noe : Du skriver du har menssmerter,men er det i betydning av at du HAR mensen,eller har du mens-LIGNENEDE smerter? For det første som slo meg etter å ha lest innlegget ditt,var at dine vonde bryst KAN komme av at du ER gravid...Og noen har jo blødninger selv om de er gravid,så har du sjekket dette ?

:klem: fra en som egentlig er bruker her...

Gjest Misslisa
Skrevet

Jeg har tatt graviditetstester og de er negative. Og mensen varer i 5 dager og alle dagene er helvete med smerter i mage og rygg.

Resten av tiden er det brystene som er vonde. Finnes det ikke noe som hjelper og som lindrer litt?

Takker for svar!

Gjest Gjestinnen
Skrevet

Det er noe som heter MASTALGI,både syklisk-og ikke syklisk.Gå inn på Helsenett.no og se på "Hjelp for ømme bryster",det står noe om en gel som kan smøres på brystene.Desverre kan jeg ikke legge til link..

Ellers er det lurt å la legen din sjekke opp i dett eproblemet ditt,syns jeg,hvis du ikke allerede har gjort det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...