HulaHoop Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Har vært litt på dealer`n med en fyr. Han viste stor interesse en periode, noe som plutselig opphørte. Så jeg tok kontakt og vi sendte litt meldinger og pratet på tlf, og jeg sa tydelig i fra at han fikk gi et signal hvis han ikke ville ha mer kontakt. Han sa at han selvfølgelig ville ha kontakt, men at det var litt mye å stri med fortida. Jeg ga han pusterom, men sendte en melding i ny og ne, men følte ikke at han ga særlig tilbake. Derfor hoppa jeg i det og spurte igjen, om han hadde mistet interessen, for i så fall ville jeg gjerne vite det så jeg kunne slutte å tenke på han. Han ringte meg og sa fortsatt at det var så mye å stri med. Han søker på jobber og han vet ikke hvor han havner hen, derfor syns han det er urettferdig både ovenfor seg selv og meg å gi forhåpninger. Han kan ikke love noe. Jeg sa at det kanskje var lurt at vi kutter kontakten, siden han har så mye å stri med fra før av. Da mente han at det ikke var det at han ikke hadde tid til meg nå, og at han var interessert i å bli bedre kjent, men at det var opp til meg. Jeg sa jeg ikke visste, men at det beste kanskje er å legge det hele på is. Da sa han; ”Hvis det er det du vil”… Han sa til slutt at jeg fikk tenke på det, så kunne vi prates senere. Det er veldig greit å få noen synspunkter på dette, siden jeg merker at jeg fort blir litt ”blind”. Så hva mener dere? Er det best å legge det på is? Eller skal jeg gi det en sjanse?
Lissi Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Han høres ikke interessert ut! En fyr som er forelsket i deg ville aldri skyldt på at han ikke vet hvor han ender opp! Eller hatt en så likegyldig holdning, som opp til deg.. Jeg hadde gått videre. Det du ser, er det du får!
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Jeg tror han liker deg. Men vil ikke gi deg forventninger fordi hans fremtid er uforutsigbar. Hvis du klarer å nyte øyeblikket sammen med han uten å tenke på fremtiden, tror jeg det kan funke.
Gjest Gjestefisk Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg tror han føler han må ha ting "litt på stell" før han går inn i noe seriøst med deg, derfor tror jeg altså dette er et meget godt tegn.
HulaHoop Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Han høres ikke interessert ut! En fyr som er forelsket i deg ville aldri skyldt på at han ikke vet hvor han ender opp! Eller hatt en så likegyldig holdning, som opp til deg.. Jeg hadde gått videre. Det du ser, er det du får! Nei, han er ikke forelsket. Det er ikke jeg heller, jeg er bare betatt. Vurdere å gå videre, ja. Så får jeg heller be han sende en melding når han evt. har fått orden på ting, og om han fortsatt vil ha kontakt. Hvis du klarer å nyte øyeblikket sammen med han uten å tenke på fremtiden, tror jeg det kan funke. Sant nok. Men jeg er bare redd jeg skal begynne å føle for mye, slik at det føles verre hvis han sier det ikke funker. Uansett så har han jo ikke vist særlig interesse i det siste, så han kommer jo heller ikke til å plutselig begynne med med det nå. Og da føler jeg at jeg bare maser når jeg sender han en melding, og han kanskje ikke ringer meg før dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå