Gjest MooCow Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg sitter naa her og lurer paa hva jeg skal gjoere med den siste ferieuken min. Sambis har ikke noe ferie igjen saa jeg har tenkt paa om jeg kanskje skal finne paa noe paa egenhaand. Jeg har holdt paa med yoga i ny og ne i et par aar saa en yogaferie hadde kanskje vaert noe. Evt. noe helt annet. Noen som har proevd den slags og evt. kan anbefale noe? Kunne tenkt meg et sted i UK eller Europa.
Chanel.No5 Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 (endret) Yogafeerie høres kjempegøy ut! Synes det er en god idè å kjøre en aktiv ferieuke, men hva med å prøve noe nytt? Noe du aldri har prøvd, men alltid har hatt lyst til? Er jo en super anledning å prøve deg litt ut, kanskje finner du en ny treningsform du kommer til å elske.. Endret 14. august 2009 av Lotte27
Gjest Gjest_nana_* Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 jeg liker veldig godt www.jomfrureiser.no og treningsferiene deres! Kan absolutt anbefales.
Cata Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Go for it! I fjor prøvde jeg sykkelferie med "Jomfrureiser" og hadde det veldig fint. Tipper det vil være slik på andre typer aktivitetsferie også. Moroa er jo at man blir en gjeng som blir ristet sammen, slik at man kan velge å ha selskap når man føler for det og trekke seg tilbake og slappe av når man har lyst til det.
Gjest MooCow Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Takk for svar alle sammen. Det eneste problemet naa blir aa bestemme meg for hva slags aktivitet jeg skal gaa for. Det er jo saa mye jeg har lyst til aa proeve.
Cata Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Lett som en plett - en ny aktivitet hvert år .
Gjest MooCow Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 (endret) Lett som en plett - en ny aktivitet hvert år . Selvsagt! Endret 15. august 2009 av MooCow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå