Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_karen_*
Skrevet

Har aldri tatt solarium før, så lurer rett og slett på hvordan det fungerer. Altså, fra jeg går døren til solstudioet til jeg forlater bygget. Kan noen gi meg en "innføring i solarium"? Hehe, litt lost her:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Invicta
Skrevet (endret)

Slik gjør jeg det:

Jeg går inn på studioet. Finner et ledig rom, og går inn. Tar av meg sko og jakke, og så vasker jeg senga. Så går jeg ut, putter på penger, og går inn og låser døra. Kler av meg, sjekker at innstillingene er riktige (på radio, vifte, ekstra ansiktssol), og legger meg ned. "Lokket" skal helt ned over deg slik at du får jevnt med sol på fremsiden også. Tar evt på meg øreproppene hvis jeg har musikk med meg.

Ca to minutter etter at du putter på pengene så starter sola, derfor liker jeg å forberede litt ekstra.

Så sovner jeg gjerne litt, før jeg brutalt våkner av at sola skrur seg av. Da reiser jeg meg, og kler på meg igjen. Vasker sola, og så går jeg.

Lykke til :) Du får nok en god opplevelse! Bare husk på å følge instruksjonene som skal henge på veggen, med hensyn til hudtype og soletid.

(sånn etterhvert, når du soler deg lenger for hver gang, så kan det være greit å løfte armene over hodet avogtil slik at du ikke forblir hvit under armene)

Endret av Invicta
Skrevet

Gjør stort sett akkurat det samme som Invicta.

Går inn i et ledig rom, tar av meg sko, ytterklær og smykker, også vasker jeg sengen. Går ut igjen og legger på penger, kler av meg, tar av sminke og tar i øreplugger (hører på iPod) og stiller inn ansiktssol osv.. I løpet av soltiden så beveger jeg meg litt, så jeg ikke får sånne hvite "flekker" bak på rumpe og rygg.. De siste fem minuttene tar jeg av beskyttelsesbrillene så det ikke blir noe skille... Bruker jeg en krem mens jeg soler meg, tar jeg av sminke før jeg legge rpå penger, og bruker de to minuttene på å smøre meg inn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...