Gå til innhold

Erfaring med MBT, RYN eller lign.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med disse "gjyngeskoene"?

Jeg kunne tenkt med å prøve disse som innesko på jobb (barnehage), men syns de er skrekkelig dyre.

Hvordan er de å gå i?

Har de en positiv effekt på muskler og ledd?

Er de verdt prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et par med MBT sko som jeg bruker på jobb. Går vanligvis 7 til 8 timer om dagen på jobb og har jumpers knee, så da er det viktig med gode sko! Og etter at jeg fikk MBT sko av samboer har jeg ikke hatt vondt i kneet! De er helt fantastiske å gå med! Er MYE bedre i ryggen i tillegg!

Så hvis du går mye vil jeg virkelig anbefale å kjøpe noen sånne sko! :)

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Har du mulighet til å låne og prøve av noen du kjenner?

Jeg syns de er kjempe gode. Går masse på jobb og de har blitt et must for meg, men har mange kollegaer som har prøvd de som ikke klarer å gå med dem.

Skrevet

Jeg synes de er suverene - og har hatt stor glede av mine. Anbefaler dem på det varmeste. Har slitt mye med rygg - og har tidvis vært helt avhengig av dem for i det hele tatt klare å bevege meg uten

(Men det er lett å bli sjøsyk til å begynne med - og de er ikke gode å stå på buss med)

Jeg har ikke kjøpt sandalene ennå - vurderer det, men i sommer har jeg gått på FitFlops som også har såler som gjør at man må bruke muskler for å stabilisere gangen .. og de anbefales også.

Skrevet

Jeg har Ryn og elsker dem! Bruker dem kun utendørs, da, og jeg går veldig mye. Og jeg synes de er gode å stå i også, fordi man kan variere stillingen. Faktisk brukte jeg dem på en utendørskonsert for litt siden, funket kjempebra.

Skrevet

Jeg har både MBT (sandaler) og RYN (vanlige sko) og må si jeg har mest positiv opplevelse med MBT. Dette er likevel noe som skyldes at jeg har sandaler i det merket. Sist gang jeg prøvde å gå i RYN (over 1 år siden) fikk jeg tidenes verste gnagsår :fnise:

Men jeg synes at disse rulleskoene er helt topp! Det føles nesten ut som at man svever og jeg synes nesten at det er lettere å gå :gjeiper:

Du kan jo eventuelt prøve de i butikk elns?

Skrevet

Tror jammen jeg skal ønske meg sånne sandaler i bursdagsgave jeg ;p

Sliter litt med vonde knær og en rygg som slår seg litt på vranga innimellom, så da må jo disse være topp :)

Takk for hjelpa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...