Gjest Divina Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Hei! Jeg skjønner meg ikke helt på disse EL testene. Hadde en veldig sterk positiv test i går kveld, og i kveld er den også positiv, men ikke like sterk som i går. Men kvaliteten på strekene kan visst variere fra test til test. Streken er uansett sterkere enn kontrollstreken i kveld også. Når kommer EL da? Er litt forvirret.. Når bør vi ha sex for å treffe EL? Syns det er så vanskelig å vite. Nå blir det 4 kvelder på rad, om vi gjør det i kveld også. Har det noe å si for svømmerne? Bør man ha en dags pause mellom hver gang? Føler vi må gjøre det i kveld også, siden jeg sitter her med en positiv test. Forvirret jeg..trodde disse testene skulle gjøre det enklere men..
Noli Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Du har EL når testen er blitt negativ igjen, men det varierer fra kvinne til kvinne hvor lang LH-topp hun har. For menn med normalt god sædkvalitet har det ingenting å si om man har utløsning hver dag.
Gjest Divina Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Takk for svar, Noli! Så det er etter at testen er negativ at EL kommer.. Man bør altså ha sex den dagen testen er negativ igjen? Kanskje vi skal vente til i morgen og se da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå