mamsen Skrevet 6. august 2003 #1 Skrevet 6. august 2003 Samboeren og jeg tenkte oss en tur til syden, men vi ønsker ikke å bruke så mange penger på å komme oss nedover. Vi vurderer å kjøpe oss restplassbilletter. Er det noen som har erfaring med restplassbilletter???
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #2 Skrevet 6. august 2003 Har ikke brukt det selv, men har en kollega som ofte benytter seg av tilbudet - han fikk en gang en reise til Egypt for kr. 250,- - men dette var sjelden flaks. Sikkert andre her som kan fortelle mer om pris-erfaring.
Barbie Skrevet 6. august 2003 #3 Skrevet 6. august 2003 Vi reiser til Kos neste fredag. Betalte 2700 pr.pers,dette er for 2 uker,med spesifisert bosted. Slett ikke ille,spør du meg. I fjor betalte vi omtrent det samme for 14 dager på Tenerife. Det var en hopp-på-tur,og vi ante ikke hvor vi havnet. Hotellet viste seg å være en perle! Vi har aldri vært så heldig med hotell tidligere. God tur.
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #4 Skrevet 7. august 2003 Kommer dere på et mindre bra hotell er det bare til å betale seg til et finere hotell. Hos ving vet jeg at det koster kr 750 pr uke for ny leilighet når du er kommet på stedet. Dette gjorde vi på Kos en gang, for hotellet vi kom til var et direkte ungdomshotell, og med 2 små barn var det ikke noe særlig å bo der med fyll hele natten, musikk til tidlig på morningen så vi flyttet dagen etter til et 4 **** hotell, og betalte kr 750, men prisen på turen var veldig billig for det
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 Flere erfaringer faktisk..... Var veldig heldige i Tyrkia en gang. Havnet på et pent hotell like ved stranden. Det eneste vi savnet var et kjøleskap på rommet..... Men på Tenerife var vi direkte uheldige. Vi valgte reiseselskap basert på hvor de plasserte turistene sine samt etter hva vi kunne risikere å havne på av hoteller etc. Det som skjedde var at vi ble innlosjert på det stedet på øyen vi IKKE ville, samt at vi kom på et annet reiseselskap sitt hotell som var virkelig dårlig (standard og beliggenhet...). SÅ det kommer litt ann på. Men dersom dere drar utenom høysesongen, så tror jeg dere kan være virkelig heldige. I høysesongen, så får dere det dårligste, for da tjener selskapene penger likevel! Men dersom dere ikke har barn eller andre store krav til komfort etc, så anbefaler jeg virkelig å dra på uspesifisert restplass tur! Ps. har du sett den siden som heter reisetorget.no? Se under restplasser. Mye bra tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå