Rafi Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Når kommer min tale? Driver og finpusser på kjøreplanen, og er litt usikker på hvor jeg skal sette min egen tale. Er det vanlig at brudens tale er helt til slutt? (brudgommen skal ikke holde tale). Eller skal jeg kanskje putte den mellom forrett og hovedrett?
Rødvinspiken Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 (endret) Gjør som du har lyst til. I henhold til hva den egentlige talerekkefølgen er så skal brudens tale være ganske langt bak (husker ikke spesifikt lenger). Da vi giftet oss ga jeg beskjed til toastmasteren om at det var uaktuelt for meg. Jeg skulle langt foran. Jeg holdt talen min etter brudgommen. Ønsket ikke sitte å grue meg "under hele middagen" til det ble min tur. Det fungerte veldig fint og jeg tipper at det ikke var mange i bryllupet som var så bevandret i talerekkefølger at de tenkte over at jeg hold min "for tidlig" Endret 13. august 2009 av Rødvinspiken
Lilly-L Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Enkelt å Google da... 1. Vertskapet, brudens mor eller far starter talene med en velkomsttale. Den holdes ved middagens start. 2. Brudens far 3. Brudgommen 4. Bruden 5. Brudens forlover 6. Brudgommens forlover 7. Brudgommens far 8. Brudens mor 9. Brudgommens mor 10. Besteforeldre/Faddere 11. Andre taler Se feks her: http://www.dittbryllup.no/Bryllupstips/sam..._rekkefolge.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå