Gå til innhold

Oslo - Bogstadvegen

Anbefalte innlegg

Gjest handleglad
Skrevet

Hei

Jeg bare lurer på noe...........skal til Oslo i høst. Har aldri vært på Majorstua,men har hørt at det skal være fint å gå fra slottet i Bogstadveien og helt til Majorstua. Det jeg lurer på er om det er noen interessante butikker der.........helst ute etter interiør og klær......noen som er kjent og kan tipse meg?

Skrevet
Hei

Jeg bare lurer på noe...........skal til Oslo i høst. Har aldri vært på Majorstua,men har hørt at det skal være fint å gå fra slottet i Bogstadveien og helt til Majorstua. Det jeg lurer på er om det er noen interessante butikker der.........helst ute etter interiør og klær......noen som er kjent og kan tipse meg?

Litt geografi først. Slottet ligger ikke Bogstadveien, men Henrik Ibsens gate, men jo, det er fint å gå fra Slottet, oppover Hegdehaugsveien, som blir til Bogstadveien.

Både interiør og klær der, men mye kjedebutikker dessverre (H&M, Zara, Gina Tricot, Home & Cottage, Traktøren). Både dyrt og billig, så det er egentlig et veldig fint sted å shoppe. Husk sidegatene også, men husker ikke farten hva de forskjellige butikkene heter og hvor de ligger dessverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...