Gå til innhold

Hjelp meg med å velge hvilken film jeg skal leie i kveld! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enten lyst til å se en actionfilm av typen cia/spion/konspirasjoner eller en lettfordøyelig, meningsløs chick flick. Evt noe annet dere mener jeg bare MÅ se, men jeg orker ikke noe kultivert med dypere mening i kveld.

Gi meg gode råd! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest _Leela_
Skrevet

The International har vel litt konspirasjoner...

Evt vil jeg anbefale Watchmen og Grand Torino, sistnevnte er herlig.

Skrevet

Tror ikke jeg har sett Lucky Number Slevin. Gran Torino har jeg heller ikke sett.

Så The International for noen dager siden, ble litt skuffet. Så Watchmen i går, den synes jeg var kjempebra!

Gikk for The Golden Compass, og er veldig fornøyd med valget! :) Kommer det en neste film i serien? :)

Tusen takk for hjelp og gode tips, skal sørge for å få sett de to øverste.

Gjest _Leela_
Skrevet (endret)
Tror ikke jeg har sett Lucky Number Slevin. Gran Torino har jeg heller ikke sett.

Så The International for noen dager siden, ble litt skuffet. Så Watchmen i går, den synes jeg var kjempebra!

Gikk for The Golden Compass, og er veldig fornøyd med valget! :) Kommer det en neste film i serien? :)

Tusen takk for hjelp og gode tips, skal sørge for å få sett de to øverste.

Ble også litt skuffet over The International, men men. Ellers er jeg enig i at The Golden Compass er en bra film. Det er vel litt uklart om det kommer en film til i serien, det var planen (det er jo totalt tre bøker), men så ble ikke den første filmen en så stor suksess som forventet i USA og dermed er film 2 og 3 foreløpig lagt på is.

Endret av _Leela_
Skrevet

Da krysser jeg fingrene, vil veldig gjerne ha to filmer til! :)

Skrevet

Har du sett Jason Bourne-filmene da? De er kjempebra.

Ellers så jeg nettopp "Forgetting Sarah Marshall". Den var ganske morsom og ikke så forutsigbar som de fleste andre romantiske komedier er. :)

Skrevet

Jeg leste at filmen ble møtt med så massiv motstand av de kristne miljøene i USA at det ikke kommer flere. Dessverre! Så den første filmen på kino, og den var jo bra :)

Skrevet

Å, nei! Typisk.. Jaja, glad for at de fikk laget den ene da i allefall.

Jeg tror faktisk ikke jeg har sett den siste Jason Bourne- filmen. Hva er det den heter igjen? Jeg ble litt skuffet for den andre nemlig, er den tredje bedre?

Forgetting Sarah Marshall er notert.

I går så jeg Slumdog Millionaire, den var fantastisk!!

Ingenting er som film når man er syk :)

Skrevet
Å, nei! Typisk.. Jaja, glad for at de fikk laget den ene da i allefall.

Jeg tror faktisk ikke jeg har sett den siste Jason Bourne- filmen. Hva er det den heter igjen? Jeg ble litt skuffet for den andre nemlig, er den tredje bedre?

Forgetting Sarah Marshall er notert.

I går så jeg Slumdog Millionaire, den var fantastisk!!

Ingenting er som film når man er syk :)

The Borne Ultimatum heter den! Jeg klarer ikke helt å skille de tre filmene fra hverandre, men jeg husker at den var veldig spennende og underholdende i alle fall. :D

Enig, deilig med filmkvelder når man er dårlig. God bedring da!

Skrevet

Takk for det :)

Har sett litt på youtube-klipp og husker å ha sett den, enig, alle de filmene går litt inn i hverandre. Men veldig spennende. Tror det var den i midten jeg likte minst.

Skal se etter en av de andre nevnte her på den lokale videoshappa mi :)

Skrevet

Wanted med Angelina Jolie og James McAvoy passer alle dine kriterier! masse gøy action, konspriasjoner, osv. A must see!

Skrevet

Ja, den har jeg sett og storkost meg med :) Liker veldig godt Angelina Jolie :)

Gjest Tang Lung

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...