Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Er det noen som vet forklaringen på at det er så sinnsykt mange jøder som har lyktes i Hollywood?
Gjest Sjokoladesaus Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Vel, først kan du jo vise meg tall på hvor mange jøder som er suksessfulle skuespillere i forhold til kriste feks. Det har nok heller med at det generellt finnes flere jøder i USA enn det vi ofte tenker oss. Det bor ca like mange jæder i USA som det gjør i Israel. Når det er rundt 6 000 000 jøder i USA er jo sannsynligheten stor for at også en del av disse lykkes i Hollywood i likhet med alle andre. Jeg har ikke sett tall på at en større prosentandel jøder er skuespillere enn andre religiøse grupper. Det er visstnok slik at mange av de store produsentfirmaene drives av jøder dog. Det er visst en historisk grunn bak dette, men denne kjenner jeg ikke til.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Vel, først kan du jo vise meg tall på hvor mange jøder som er suksessfulle skuespillere i forhold til kriste feks. Det har nok heller med at det generellt finnes flere jøder i USA enn det vi ofte tenker oss. Det bor ca like mange jæder i USA som det gjør i Israel. Når det er rundt 6 000 000 jøder i USA er jo sannsynligheten stor for at også en del av disse lykkes i Hollywood i likhet med alle andre. Jeg har ikke sett tall på at en større prosentandel jøder er skuespillere enn andre religiøse grupper. Det er visstnok slik at mange av de store produsentfirmaene drives av jøder dog. Det er visst en historisk grunn bak dette, men denne kjenner jeg ikke til. hva er jæder
Gjest Sjokoladesaus Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 hva er jæder Uff, var det en liten tastefeil med æ som også er rett ved siden av ø på tastaturet? Det var da virkelig ikke meningen.
Gjest ts Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Sjokoladesaus: Takker for fornuftig svar, ikke bry deg om den pirkete skribenten. Jeg har ikke noen tall, men det skrives ofte at hollywood drives av jøder, og når jeg går inn på wikipedia for å lese om kjente skuespillere finner jeg nesten alltid ut at de er jøder.
Gjest Tang Lung Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 (endret) Chris Walken er jo ikke jøde ei heller : Joe Pesci Robert Shaw (synd flaska tok knekken på Sjåern.....) H Ford og mange andre .....og så har man John Saxon som ikke har peil hvilke aner han har , sågar kan han ha arabiske Endret 16. august 2009 av Tang Lung
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå