Gå til innhold

er det flere som har det som jeg har det om dagen?

Anbefalte innlegg

Gjest sliten husmor på 25 år
Skrevet

Heisann, jeg føler med som jeg er tygd på og spyttet ut om dagen...................... :( .

Før du leser alt sammen må jeg nok si at dette blir et klage innlegg...............føles ihvertfall sånn akkurat nå.

Jeg er ei jente på 25 år som er forlovet og har to barn, en sønn på tre og ei jente på fire måneder. Sønnen min er i trassalderen om dagen, jeg trodde aldri en unge hadde slik fantasi men der tok jeg tydeligvis feil.

Jenta mi på fire måneder er snill og sover hele natta, men jeg kunne ønske hun ville ta flaske, slik at jeg kunne tatt en jentekveld innimellom................jeg tror jeg trenger litt FRI og litt annet og tenke på en bleieskift og pupping.

Samboeren min, tja hva skal jeg si om han....................jo han har jo sin hobby da, fjernstyrte biler :o det innebærer at han er veldig lite hjemme. og da han er hjemme ligger han på sofaen, eller spiser maten jeg lager.

Sex er en uhørt ting hva er det for noe??????????? Må si jeg ikke tenner på han lenger. Eller det er slik at hvis vi har sex er det veldig deilig og vi har det kjempe fint sammen, men jeg orker aldri og ta intinativet selv. Og dessuten legger han seg aldri likt som meg

Uff nå klager jeg veldig her......................trenger litt trøst jeg

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Jiha(d)
Skrevet

Også er det ingen som svarer deg? Fysj og fy...Vel. Alle har dårlige perioder i forhold, og det eneste som hjelper er vel å snakke med han om det, iallfall i første omgang. Jeg for min del har aldri lyst på barn, fordi jeg ser det for meg slik som du har det nå. Kan hende dette bare er en periode (det vet dere sikkert alle mødre der ute). Nei,prøv å snakke med han du. Eller ikke prøv. Gjør det! Lykke til :klem:

Skrevet

to år gammel tråd ja...men hvordan går det med deg nå?

Har du han sofag¤¤¤en enda?

Skrevet

Hvorfor får du to barn med en mann du blir lei av så fort?

Skrevet
Hvorfor får du to barn med en mann du blir lei av så fort?

Det er ikke sikkert hun visste at hun kom til å gå lei så fort. Kanskje hun ønsket seg barn veldig mye ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...