Gå til innhold

Dirty Harry

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen Clint Eastwood fans der ute som kanskje vet hvor jeg kan få tak i Dirty Harry film box på blue ray? Region 2...

Har vært på både cdon, ebay og amazon, men uten noe hell. Begynner å bli desperat snart. Det hadde vært den perfekte bursdagsgave til samboeren som elsker dirty harry og blue ray!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke finner den en gang på amazon.com (eller amazon.co.uk) så finnes den mest sansynlig ikke på dvd region 2.

Men det finnes en samleboks på dvd region 2 da. Eller, det gjorde i hvertfall det. Kjøpte selv en fin boks fra platekompaniet i fjor på dvd der det fulgte med blant annet ei lommebok og tror det fulgte med en plakat også om jeg husker rett, men ser visst ut som den ikke finnes i Norge noe mer for ser den ikke på platekompaniet eller cdon.

Men platekompaniet sender alle filmene til 99 per stykk på dvd. Så hvis han ikke alt har det så kan du jo kjøpe det? Blue ray kan jo ta ei god stund for enkelte filmer.

Gjest Tang Lung
Skrevet

Har flere gamle Eastwoodplakater (1. utg seff) samt et EKTE signert bilde (maaaange falske der ute & fyr'n signerer bare mindre og mindre for tida) :D

Skrevet

Jeg fant jeg fant! :) Det var en som hadde den på blue ray på eBay, regionfri. Utrolig vanskelig å finne! Var så viktig at det var i blue ray siden sambo bare kjøper filmer i det "formatet" nå.

Jeg hørte med platekompaniet og de sa de hadde hatt den, slik du sier. Men den kom ikke inn igjen og ikke kunne de bestille.

Takker for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...